Kontorstol Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har nettop kjøpt gothic 2 men få ikke starte det... Jeg får opp følgende feilmelding: Conflict: A hook process was found. Please deactivate all Antivirus and Anti- Trojan programs and debuggers.
ChaosPredicted Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Slå av antivirus-programmet ditt, så går det nok.
Kontorstol Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har slått av alle antivirus og spyware programmer og alle brannmurer men samme meldingen kommer opp
ChaosPredicted Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Her er et par tråder på ulike forum om problemet. Ser ut som du likevel må ha et eller annet program gående i bakgrunnen, som du kanskje ikke vet om. http://forum.sunflowers.de/showthread.php?t=2325 http://www.rpgdot.com/phpBB2/viewtopic.php...896d93d3bf2704e http://evilavatar.com/forums/showthread.ph...4447#post464447 Håper du finner ut av det.
Kontorstol Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 Når jeg går inn på Window(n)s sikkerhets senter og trykker på virus kontroll, står det at Norman Virus Controll 5.80 er på, men det har jeg avinstlert for lengst og jeg finner det ikke på PCen, har søkt igjenneom alt, noen som hvet hvordan jeg kan fjerne det 100%?
KayAU Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Det høyrast ut som du har noko skit på maskina di...etter det eg har lest, kan det vere virus, trojanarar og, det verste av alt: Starforce. Fann litt info her: her og her. Håpar du finn ut av det. Dersom du har Starforce-infiserte spel, kan du laste ned eit verktøy som avinstallerar skiten på denne sida. På samme sida kan du òg finne ei liste over kva spel som brukar det. Kay
Kontorstol Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 Men kan noen fortelle meg hva jeg skal slette norman antivirus for godt?
KayAU Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Ting eg ville ha prøvd: * Sjekk i kontrollpanelet under "Legg til eller fjern programvare" om programmet står i lista, dersom det gjer det, avinstaller derifrå. * Bruk søkefunksjonen til å søke etter filer som har namn som inneheld "Norton" for å sjå om du kan finne ein stad det er installert på harddisken. * Velg "Kjør" på startmenyen, skriv inn "msconfig". I dette programmet kan du sjå kva program som blir starta automatisk når Windows startar opp (sjå under skillearket lengst til høgre, "Oppstart"). Dersom du ser noko mistenkeleg, velg det bort, og start maskina på nytt. Kay
Kontorstol Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 Nå har jeg avsluttet alt som ligner på antivirus og firwall programmer, men jeg får fortsatt ikke startet.. Jeg har også søkt med SD og RM og reparert alt som var glae der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå