Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skjer det mye. Jeg er veldig positiv dersom alle disse overgangene gjennomføres. Kvaliteten på midtstopperplass må drastisk opp fra fjoråret. Men vi er fortsatt avhengig av en angriper fra en av de øverste hyllene for at jeg skal ha tro på at dette kan bli et virkelig suksessrikt år.

Lenke til kommentar

Får vi en god sum for Demir nå, så kan vi bruke de til å hente inn en anriper av kaliber.

Bruun-Hanssen-om-Demidov---Han-er-interessert, etter det en kan lese her så har kun partene snakket sammen og at Demidov kommer forsatt ikkje er 100% sikkert. Blir spennende å se fremmover kva som skjer. Men kommer han inn, så må det skjer ting i de bakre rekker, 6 stoppere er vel mye i en stall.

Lenke til kommentar

Optimismen er på vei tilbake for min egen del - og det før jeg har sett et eneste minutt av Brann under Norling..

 

Skarsfjord gikk i historiebøker for å finne suksess. Det var vel bare snakk om uker før vi skulle hente tilbake Andresen, Kvisvik og en haug med andre gamle helter.. Med Norling virker det mer sannsynlig at vi går for Shcarner om vi skal ha gamle helter!

 

Edit:

Bare legge til at jeg selvsagt ikke tror vi henter Scharner..

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Er en del daukjøtt som burde gå ut.

 

Demir

Jonsson

Sokolowski

Huseklepp

 

Hakkingen på Huseklepp er bare latterlig. Skarsfjord var ikke i nærheten av å få ut potensialet hans, men dersom Norling klarer det har vi kanskje TL's beste angrepsspiller i klubben. Det vet alle som har fulgt med i noen år...

 

Heldigvis ser Norling dette selv, og han har i hvert fall implisitt gitt uttrykk for at Huseklepp vil bli en nøkkelspiller i 2014.

Endret av Husam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...