Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om Skarsfjord er så fantastisk, hvorfor rykket Haugesund opp året etter Skarsfjord forsvant fra byen?

Jeg vet lite om hvilke spillere som ble hentet inn, men Haugesunds nye trener ser ut til å klare seg greit...

Skrevet

Jeg tror ikke Skarsfjord er mer rett trener enn Steinar Nilsen var "feil". Jeg tipper vi får se et lag som sliter i bunn av tabellen neste sesong, og jeg gleder meg til forklaringen til Step_up. Det blir et av få lyspunkt for oss som følger Brann.

Typisk en sesong vi plutselig kan gjøre det OK i cupen.

hvorfor ikke? han har vist at han er klart bedre i det taktiske, klarer å få ting ut av spillerne noe Nilsen ikke gjorde og jeg ser ingen grunn til at vi ikke skal kunne hevdeoss blande oss inn blant topp 4/5 neste sesong. med chess så kan vi få 3 stoppere neste sesong hvor alle sørger for en veldig bra trio i TL, vi får inn mer kreativitet sentralt og vi får flere komplimentere ferdigheter på topp. har du noen begrunnelse for hvorfor du tror på bunnen av tabellen? ellers:takk for ett innlegg som går på sak og ikke person...

Skrevet

Begrunnelse for bunnen (igjen.)

UT:

Solli - landslagsspiller

PVM - Branns beste spiller i fjor

Bakke - OK jobb som spiss

Gunntveit - sin beste sesong på lenge som defensiv midtbanespiller

Inn:

Haugen - Talent, usikkert hvor han står i forhold til TL neste sesong.

Ojo - Talent. Visstnok svært god på gode dager. Varierende prestasjoner i 1. divisjon.

Grorud og Torp er rutinert. Grorud er sannsynligvis den eneste skikkelige forsterkningen i forhold til i fjor. I form av at han skal ikke erstatte noen som hadde en god sesong i fjor.

Skrevet

Berre vent å sjå. Gleder meg!

Om dere får 0 poeng kan dere jo bare gange de med to. Det redder alt!

Akkurat den konklusjonen er det ikkje eg som har komet med. Så den treng du ikkje komme til meg med.

Skrevet

Akkurat den konklusjonen er det ikkje eg som har komet med. Så den treng du ikkje komme til meg med.

Regner med du tok spøken. :!:

Tok litt tid jah, men skjønte det etter eg tenkte over kva step_Up hadde som argumenter.

Ikkje alle som har samme mening som han, selv om man er Brann supporter :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...