Gå til innhold

Mista tråden til powerball

maskot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett tommelen i "spenn" på hullet i powerballen, så "sparker" du fra med alt du har. Sikkert dårlig forklart, men det går fint med litt trening - jeg bruker heller aldri tråd på min. :)

Skrevet

Hvis du har litt hyssing med omtrent samme tykkelse som den orginale tråden, kan du jo bare bruke det.. sett en liten teip-bit rundt enden (ala plasthetta som var på den gamle tråden), and off you go.

*finne fram powerball og prøve på ny rekord*

Skrevet
jeg har aldri brukt tråd for å starte min powerball. bare dra den fort over armen eller låret så starter den

7134688[/snapback]

Dette bør du ikke gjøre, da det med tid og stunder samler seg opp en god del lo og drit inni den. "Knips" den heller i gang med en kjapp fingerbevegelse (krever bittelitt øvelse).

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Jeg "slår" den bare med hånden et par ganger. (holder powerballen nesten loddrett og "kutter" nedover med hånden som om jeg er en karate-fyr som skal dele noe :p)

Skrevet

Sorry ass, hvis man trenger tråden for å starte Powerballen har man ikke mye med en Powerball å gjøre. Låret fungerer kjempegreit, og med litt trening får man det til med tommelen også. Det er bare å se hvilken vei kula inni ruller, og dra den nedover låret i den retningen. Enkelt som bare det etter et par forsøk, hvis man da er vant til å bruke en Powerball og ikke trenger å starte på 10 000 rpm for å få den til å fortsette rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...