Gå til innhold

Hva er hypnose


Anbefalte innlegg

Jeg har vel ikke sagt at det bare er 4% som kan hypnotiseres, har jeg vel?

 

4-5% er ikke hypnotiserbare, mens det er 4-5% som er veldig hypnotiserbare. Det vil si at 95-96% er hypnotiserbare, og ikke 4%.

 

At jeg tar meg betalt i tusenvis av kroner er vel heller ikke helt riktig. Men, det er klart at man kan få dette til å bli mye rart, bare man er negativ nok. Ikke sant?

 

Mvh Bjørn B.

8624058[/snapback]

 

 

jeg gikk videre til linken din, og så på prislisten du hadde der, og da snakker vi om tusenvis av kroner..

 

det jeg lurer på er om du gir noen garanti for at det virker, eller om man må betale selv om du ikke skulle klare å hypnotisere meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oops... Prislisten på siden min er ikke oppdatert, og prisene som står der er ikke riktige. Jeg har endret på røykesluttopplegget, fordi det er såpass effektivt at man stort sett ikke trenger så mange timer som jeg har satt opp. Ny pris er 1.950,- inkludert en forsterknings-CD. Røykeslutt med hypnoterapi koster som regel mellom 1.800,- og 2.600,-, så dermed kan man vel si at jeg ligger i det rimelige sjiktet, også sammenlignet med andre røykesluttopplegg.

 

Folk som har lyst til å slutte å røyke blåser egentlig litt i hva prisen er. Behandlingen er innspart i løpet av noen uker, mest sannsynlig innen behandlingen er over. Vil man heller bruke 25.000,- i året på røyk resten av livet, så er jo det greit for meg. Har man 30 år igjen å leve, så blir det 750.000,- med dagens priser. Da er selv det dyreste røykesluttopplegget som finnes kun en dråpe i havet.

 

Alle røykeslutt-opplegg koster penger. Om du vil gå til Easy-Way, Dr. Kimo eller spise piller, så koster det penger. Sånn er det bare. Om noen synes at jeg eller andre hypnoterapeuter er for dyre, så er det jo ikke noe annet å gjøre enn å velge noe annet, noe jeg har den største respekt for.

 

Jeg skjønner fort om du kan hypnotiseres eller ikke. Da betaler du kr. 500,- for den første timen, og slipper selvfølgelig å betale for hele behandlingen. Ut over det gir jeg ingen garanti.

 

Mvh Bjørn B.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...