Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan får jeg flere linjer nedover på bookmarks toolbar. Funker ikke med den tweaken fra gamle firefox 1.5.

Har 3 BETA 5.

Skrevet

Mange av artiklene jeg leser på nettet, bl.a på HW blir kursivskrift.

Hvordan blir jeg kvitt dette? Har ikke forandra på noen standardinnstillinger.

Skrevet

Det ser spennende ut, men det er nok ingen konkurrent til Opera mini. Noen som vet om den vil støtte alle eksisterende Fx add-ons. Hvis det er tilfellet så snakker vi om en utrolig kraftig mobilnettleser (som vil kreve tilsvarende kraftig mobil).

Skrevet

Noen som har tips til hvordan man kan unngå at FF mister fokus i tekstbokser?? Det skjer til stadighet, og er enormt irriterende. Sånn som boksen jeg skriver i nå her på forumet; plutselig er ikke cursoren der lengre, og tilfeldigvis trøkker jeg backspace - og gjett hva som skjer da. Jo, den forriga side kommer opp og jeg mister all teksten :wallbash:

Skrevet

De gangene jeg har opplevd at fokus plutselig forsvinner har det vist seg å være popups som ligger nede på startlinja. Men det kan også være toolbars som stjeler fokuset.

Skrevet

Mja, jeg ser at jeg mister fokus når cursorn ikke er der lengre. Tilbake-trøkkinga KAN være en ting jeg gjør etterpå, rent tilfeldig. Kan også skrive flere ord før jeg oppdager det, ser ofte på tastaturet når jeg skriver :blush:

Skrevet

Stemte på Opera der, 9.50 har tross alt vært i beta en god stund lengre enn Fx 3. Tipper at det blir ganske likt. Opera kanskje i slutten av Mai, begynnelsen av Juni, mens Fx i slutten av Juni tenker jeg.

Skrevet
Noen som har tips til hvordan man kan unngå at FF mister fokus i tekstbokser?? Det skjer til stadighet, og er enormt irriterende. Sånn som boksen jeg skriver i nå her på forumet; plutselig er ikke cursoren der lengre, og tilfeldigvis trøkker jeg backspace - og gjett hva som skjer da. Jo, den forriga side kommer opp og jeg mister all teksten :wallbash:

Skjer ikke i Opera ! :love:

Skrevet

Kan man med firefox som med internett explorer å kjøre filen istedenfor å nedlaste den. Syns det er en veldig grei måte å nedlaste filer som skal installeres og du ikke trenger selv installasjonsfila.

Skrevet (endret)

Noen måter å unngå det på?

Blir jo irriterende å måtte nedlaste alt, for å kjøre det. Både opera og IE støtter å kjøre exe filer.

Endret av Blåbær

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...