Gå til innhold

PES eller FIFA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Jeg har vært et FIFA fan forever, men merker at PES begynner å ta over :p Siden spillene kommer til uka. Så vil jeg gjerne vite hva dere vil kjøpe. Åltså.. Ville det blitt FIFA 07 eller PES 6 ? ( XBOX360 ) ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.. Jeg har vært et FIFA fan forever, men merker at PES begynner å ta over :p Siden spillene kommer til uka. Så vil jeg gjerne vite hva dere vil kjøpe. Åltså.. Ville det blitt FIFA 07 eller PES 6 ? ( XBOX360 ) ;)

7126009[/snapback]

Det var et enkelt spørsmål... PES6 Selfølgelig!

Det vil gi deg mye mer forballglede.. :D

Skrevet

Det er ja mange tråder om pes vs fifa, som regel er det pes 6 som kommer seirene utav diskusjonen. Selv om få har prøvd PES6, men så dårlig som FIFA 07 er så trur jeg PES6 er bedre.

Skrevet

Dette kan diskuteres i det uendelige.... hvor enn jeg ser så er det en pes vs fifa diskusjon.

Jeg personlig tror du vil ha stor glede av begge spillene =)

Ps.

Er alltid bra å ha begge spillene. Tenk når du får dine ubestemte kamerater på besøk som whiner om at "fifa/pro er mye bedre, hadde grust deg hvis vi hadde spilt fifa/pro". Så kan du bare dra frem det andre spillet å gruse dem i det også ;)

Denne planen forutsetter jo at du er en kløpper i begge spillene... sånn som meg ;PPP

Skrevet

Det er to forskjellig spill!

PES fokuserer mest på realisme, noe som gjør spillet litt vanskeligere, samt gøyere! Det ser mye mer realistisk ut. Desverre er ikke alle lisensene i orden. Dvs at Manchester Unitied ikke heter det, men noe annet. Dette kan være ganske irritertende!

Fifa fokuserer på spillbarhet i en større grad, og spillet er mer "fargerikt" enn PES, men dog ikke så realistisk. Fifa har alle lisensene i orden, og har nesten alltid hatt det (bortsett i fra i 2003 versjonen da spilte jeg mot et lag som hette Bayern Munich (Bayern Munchen). )

Er ikke dumt å ha to, men skal du bare ha ett/har ikke råd til flere, så tenk over hva du vil ha!

William :)

Skrevet
Det er to forskjellig spill!

PES fokuserer mest på realisme, noe som gjør spillet litt vanskeligere, samt gøyere! Det ser mye mer realistisk ut. Desverre er ikke alle lisensene i orden. Dvs at Manchester Unitied ikke heter det, men noe annet. Dette kan være ganske irritertende!

7147026[/snapback]

Akkurat Manchester United og Arsenal heter faktisk Manchester United og Arsenal i PES6, fordi Konami har fått lisens til å ha ekte navn på to klubber i Premier League.

Skrevet

I Know, men EA annonserte i etterkant at dette ikke skulle ha vert med i spillet, det var en liten feil! Men jeg formulerte meg nok feil anngående den saken, beklager!

William :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...