Gå til innhold

Hvor mye er Iron Maiden-billettene mine verdt?


loathsome

Anbefalte innlegg

Hehe, har selv "lurt" en svartebørshai i London. Dette skjedde da jeg skulle på Chelsea - Blackburn kamp i fjor. En time rundt kampstart skulle svartebørshaiene ha svimlende 100 pund per billett! Men jeg hadde is i magen og venta til 5 minutter etter kampstart, da fikk jeg billetten for 30 pund. Til min glede så jeg at innkjøpspris var 40 pund da jeg sto med billetten i hånda :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, har selv "lurt" en svartebørshai i London. Dette skjedde da jeg skulle på Chelsea - Blackburn kamp i fjor. En time rundt kampstart skulle svartebørshaiene ha svimlende 100 pund per billett! Men jeg hadde is i magen  og venta til 5 minutter etter kampstart, da fikk jeg billetten for 30 pund. Til min glede så jeg at innkjøpspris var 40 pund da jeg sto med billetten i hånda  :D

7139865[/snapback]

 

Kan være smart, man må se det an litt. En bekjent gjorde akkurat det samme nå nylig, bare at billettprisene gikk andre veien, nemlig oppover! Lønner seg derfor å kjenne markedet hvis man skal satse på en konsert/arrangement man virkelig vil på.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte 2stk for 1000kr stykk akkurat da bilettluka var utsolgt. Kjøpte gjennom 3partsbilettbyrå. Men nå har jo bilettluka lakt ut ekstrabiletter til 450kr stykk. Så du må nokk vente en stund til før du får en så god pris ;)

 

 

EDIT: Ok, de er utsolgt igjenn....

 

 

Men 1000kr er vert å få se trivium og iron maiden opptre!

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte 2stk for 1000kr stykk akkurat da bilettluka var utsolgt. Kjøpte gjennom 3partsbilettbyrå. Men nå har jo bilettluka lakt ut ekstrabiletter til 450kr stykk. Så du må nokk vente en stund til før du får en så god pris ;)

 

 

EDIT: Ok, de er utsolgt igjenn....

 

 

Men 1000kr er vert å få se trivium og iron maiden opptre!

7144620[/snapback]

Amen

Lenke til kommentar

De er verdt det du betalte for de. Hver krone over er en bonus.

 

Kjøpte du billettene kun til dette formålet synes jeg det er veldig kjipt mot de som faktisk liker bandet. Kan du derimot ikke dra på konserten ville jeg bare laget auksjon på qxl med utropspris som salgsprisen.

 

Edit: Og til dere som ikke liker Maiden men gidder poste ikke-morsomme kommentarer om hvor mye de suger her, skaff dere et liv.

Endret av @daniel89j
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
Har 4 stk. Maiden bil. i Bergen 23. Nov.

Hvor mye kan jeg regne med å få for disse?

 

Er 1500,- for mye pr stk?

 

Takk for svar :thumbup:

7125449[/snapback]

 

Kan kjøpe de for halv pris av hva de koster i kassen.

Er du dum nok til å kjøpe billetter du ikke skal bruke fortjener du et balltre.

 

Og nei.

Du FÅR ikke balltreet.

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke betalt dritt for dem, om det så var for å stikke dem opp i rævva til noen..

7169688[/snapback]

Hvorfor skulle du i det hele tatt betalt for å stikke de opp i ræva til noen?

 

Idiot ass.

 

Gjør som Daniel sier du, det er en god ide.

7170079[/snapback]

 

Gidder du å bruke tid på å bry deg om hva andre skriver... det å stikke noe opp i ræva på noen er et ordtak, har du ikke godt på skolen :tease:

Lenke til kommentar

Digger Maiden (og AC/DC ;)), og kunne godt tenkt meg på konserten. Prisene ligger often opp mot 1000 kroner på XQL, og det blir litt i drøyeste laget. 6-700 hadde jeg nok betalt, men ikke 1000 kr. Litt drøyt for en fattig student ;)

 

Når det er sagt kan jeg ikke fordra svartebørshandlere. Samme pokker om du skal på konserten og kjøper så mange ekstra du kan få tak i. Svartebørs er det uansett. Og det er av nettopp dette som gjør at mange "die hard"-fans ikke kommer på konserten, eller må betale blodpris.

 

Syns bransjen bør gjøre noe med dette her. Slik det er nå er det helt håpløst. Man bør vertfall ikke kunne kjøpe 6+ billetter hver, da sier det seg selv at det blir utbredt svartebørshandel. Liker faktisk litt ideen om at man må møte opp personlig for å få billetten i form av et bånd rundt armen el.l. AC/DC gjorde dette på en pubkonsert i London i 2003, og det fungerte noenlunde greit. Naturgligvis baksider med en slik ordning, men det burde ta verste støyten ut av svartebørshaiene. De er bare en pest og plage.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
Digger Maiden (og AC/DC ;)), og kunne godt tenkt meg på konserten. Prisene ligger often opp mot 1000 kroner på XQL, og det blir litt i drøyeste laget. 6-700 hadde jeg nok betalt, men ikke 1000 kr. Litt drøyt for en fattig student ;)

 

Når det er sagt kan jeg ikke fordra svartebørshandlere. Samme pokker om du skal på konserten og kjøper så mange ekstra du kan få tak i. Svartebørs er det uansett. Og det er av nettopp dette som gjør at mange "die hard"-fans ikke kommer på konserten, eller må betale blodpris.

 

Syns bransjen bør gjøre noe med dette her. Slik det er nå er det helt håpløst. Man bør vertfall ikke kunne kjøpe 6+ billetter hver, da sier det seg selv at det blir utbredt svartebørshandel. Liker faktisk litt ideen om at man må møte opp personlig for å få billetten i form av et bånd rundt armen el.l. AC/DC gjorde dette på en pubkonsert i London i 2003, og det fungerte noenlunde greit. Naturgligvis baksider med en slik ordning, men det burde ta verste støyten ut av svartebørshaiene. De er bare en pest og plage.

7175474[/snapback]

 

Det er i trappene, og om ikke så mange år så blir billettene låst til hver enkelt person.

Hjelper lite når du da ikke blir verifisert ved inngangen - fordi du har kjøpt 3. håndsbillett.

 

Men frem til da er det balltreene som gjelder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...