Gå til innhold

FSX - ATC i LAN multiplayer mode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke ATC til å fungere når en kamerat og jeg spiller og sharer samme fly over LAN. Er det fordi det ikke fungerer, eller er det noen innstillinger jeg må gjøre? ATC fungerer fint og er lagra på knappen "ø" når jeg spiller "Free Flight", men altså ikke når jeg laner og deler fly med kameraten.

Noen forslag til hva jeg kan gjøre, evt. noen som kan avkrefte at ATC fungerer i LAN mode?

På forhånd takk =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Får ikke ATC til å fungere når en kamerat og jeg spiller og sharer samme fly over LAN. Er det fordi det ikke fungerer, eller er det noen innstillinger jeg må gjøre? ATC fungerer fint og er lagra på knappen "ø" når jeg spiller "Free Flight", men altså ikke når jeg laner og deler fly med kameraten.

Noen forslag til hva jeg kan gjøre, evt. noen som kan avkrefte at ATC fungerer i LAN mode?

På forhånd takk =)

7125025[/snapback]

I FS 2004 var snakking med ATC disabla på multiplayer.

Skrevet

Det er meningen at du skal snakke SELV :). Tok litt tid før jeg skjønte d ("Ahh....hehe").

Merk at radiofrekvensene nå funker som chattekanaler. Altså må man være på samme kanal som tårnet skal man kunne chatte med tårnet. Funker kun hvis man bruker det interne mikrofonen i spillet, ikke hvis man kjører det via skype eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...