Gå til innhold

Neverwinter Nights - noen som vil spille?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skype? Njaa.. Skeptisk.

Jeg får vel installere spillet i dag og gjøre et forsøk på å sette meg inn i det. Sånn at jeg ikke er heeeeelt grønn på fredag.

Skrevet (endret)
kan du det? hvis ikke kan du bare si åssen stats og slikt den skal ha så kan jeg mekke den :p

7152099[/snapback]

Jeg kan lage ting i NWN ja. Jeg har jobbet litt med moduler før.

Men hvordan ordner vi de slik at de tingene er synlige for alle andre?

Det må vel være den som kjører serveren da?

Roben skal være en Robe of the Order of the Craftmaster Gond. Roben skal være en chain mail dekket av en vanlig brun robe. Med all den AC som følger med en vanlig chain mail. 5-6 AC

og Holy Symbol of Gond skal være en fin amulett med +1 natural armor bonus og +1 Skill "Craft Weapon", og 1/day Bless Weapon.

Er dette greit eller er det for mektigt?

Karakteren skal for øvrig være en Gnome, Cleric of Gond.

Neutral Good.

Kommer til å skrive inn en fin bakgrunnshistorie på den også..

Endret av RougeAlien
Skrevet

Dette hørtes spennende ut, har nwn liggende men har aldri spilt det mye, tror det høyeste jeg har vært var en halving rogue lvl 4-5. Har alltid hatt lyst å prøve nwn multiplayer så kanskje jeg kan få bli med?

Skrevet
Dette hørtes spennende ut, har nwn liggende men har aldri spilt det mye, tror det høyeste jeg har vært var en halving rogue lvl 4-5. Har alltid hatt lyst å prøve nwn multiplayer så kanskje jeg kan få bli med?

7155073[/snapback]

Det kan du sikkert.

Skrevet

såklart! men er det noen maks på hvor mange personer som kan være i en gruppe? uansett. Det går fint ann å lage items selv, bare bruk save character, også fikser jeg slik at det er mulig å uploade lokale characters. Crispin, har du lyst å være en rogue da? jeg kan sikkert mekke no kule armors til deg i Toolsettet.

da er alle for MSN eller? bare for å si det slik, skype blir mye enklere å kommunisere med. enklere å prate enn å skrive.

søk etter gravitic på skype, MSN'n min er [email protected]

Skrevet

Men som sagt har jeg ikke spilt så mye så husk at dere har med en nybegynner å gjøre :!:

skulle ønske featen fra 7th sea var med i dette spillet, featen som gjorde at +dex ble om til skade :love:

Skrevet

Men når du/dere lager items for karakterene vær så snill å hold det på et seriøst nivå så man ikke får noe kjempe mektige greier. Vi skal vel helst ha litt motstand for at det skal være gøy..? :p

Skal ihvertfall prøve å begrense min egne items.

Og gi dem items som passer figuren og klassen han har...

Blir bra rollespillgrunnlag hvis alle skaper karakterer med sjel og personlighet.

Skrevet

Minner om at vi møter på MSN klokken 1730, altså 2 timer igjen.. alle bør skaffe seg hamachi, det er det vi kommer til å bruke for å lage et virtuelt lan. hvis ingen av dere har mulighet til å lage server da? :ph34r:

Skrevet
Minner om at vi møter på MSN klokken 1730, altså 2 timer igjen.. alle bør skaffe seg hamachi, det er det vi kommer til å bruke for å lage et virtuelt lan. hvis ingen av dere har mulighet til å lage server da?  :ph34r:

7162875[/snapback]

Det er da vel ikke noe stort problem å sette opp en midlertidlig server inne på NWN?

Jeg har gjort det før når jeg har kjørt et spill som DM.

Da er det bare å spørre hvem som har raskest bredbånd..

Jeg har 2.2 mbps for tiden.

Skrevet (endret)

ja, men jeg tenkte på porter og sånn... eller er det et spesielt system på NWN?

EDIT: og MSN'n til folk hadde vært fin å vite :)

Endret av gravitic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...