Empire of the Sub Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Utifra det jeg har sett nå, ser det ut som Warhammer vil rett og slett knuse wow. - Dem har allerede nevnt at det ikke skal bli noe farmfest. - Dem har 100% fokus på krig og PvP - Omtrent samme slåssesystem som WoW - Samme serversystem som WoW - Fordypning i proffesions - Figurene dine vokser samtidig som du levler, Greenskins (Orcs) blir større og sterkere, dvergene får lengre bart/skjegg osv. - Alle klassene er hovedsaklig fokusert på melee. Dem vil ikke ha noen huntards eller one-hit mages som står på bugspott og fyrer ut aimed-shots og pyroblasts uten å bli sett. - Du skal bli helt sinnsykt avhengi av spillet (Utifra speakeren ) - 100% fokus på humor i spillet. - Charactern din kan få medaljer og diplomer som kan festes på kroppen. F.eks en goblin hodeskalle på skulderen etc. For meg virker det som om dette spillet blir wow, minus det negative i wow, pluss det wow mangler = War (Warhammer Online). Her er et par videosnutter dere kan ta en titt på: Cinematic Trailer Warhammer Online Grunnen til at jeg har lagd denne tråden er hovedsaklig for å høre hvordan dere tror warhammer blir, og om wow kommer til å miste mange spillere pga dette, eller ikke ? Endret 22. oktober 2006 av jhj
Pjakk Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Ser ikke så mye forskjell på åssen jeg syntes wow ble fremstilt og åssen du fremstiller det spillet jeg, så ser temmelig identisk ut for meg..
nazrm Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Høres/ser ut som et helt annet spill. Er alltids noen som slutter å spille / skifter spill. Selv liker jeg WoW, og ser fram til TBC!
Aleksander- Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 "- Omtrent samme slåssesystem som WoW" Er det noe jeg skal holde meg borte fra i fremmtiden så er det spill med combatsystem som wow. Stuns og incap effects (fear, seduce, sheep osv) ødelegger pvp totalt. Det er ikke veldig morsomt å være stunlocket fra 100% -> 0% En annen ting Blizzard har bommet totalt med når de lagde combat systemet til wow er alle terning kastene, en kamp avgjøres med vinn eller tap alt etter om du dodger en spesiell skill eller ikke. Nei viss du skal se på et mmoprg som (mest sannsynlig) blir bedre en wow, så se på Age of Conan. Combat systemet der handler om hvem som klarer å sikte og bygge opp comboer best mulig. Ja du sikter faktisk med sverdet! Det som appelerer så mye med AOC for meg er at du faktisk har muligheten (ved hjelp av skills og flaks) til å overleve en fight hvor du er skikkelig i undertall. For eksempel, du rir mot en gruppe på hesten med lansen trukket, meier ned en person, hopper av hesten og drar frem halberdieren, svinger den rundt deg og holder alle på avstand, dytter en person ned i avgrunnen med siden av og hogger hodet av en annen. Age og conan har collision detection (som gjør at du faktisk kan dytte en annen spiller), ikke som i wow der du bare løper gjennom hverandre. Collision detection fører til at dersom du for eksempel spiller en tank, vil en del av jobben din i pvp å være å løpe foran castere som holder på å bli slått, dytte fienden bort, mens du tar imot slaget hans med ditt skjold. Altså, dodge/parry/block osv styres ikke av prosenter, men av reaksjonstiden til spilleren. Crits styres av hvor dyktig du er til å sikte/bygge riktige comboer osv. PS: Dette er ikke en post for å vise hvor mye negativt det er med wow (virker kanskje sånn), har spilt wow siden beta og spiller det fremdeles. Og koser meg med det. Jeg blir bare så ofte frustrert over alle feila og manglene :s PPS: Ta all infoen jeg har skrevet om AOC med en klype salt, da informasjonen er basert på hva jeg har sett på presentasjonsfilmer og forum innlegg.
pretensiøselns Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Warhammer er alt for PvP-orientert for min smak. Liker PvP, men PvE-raiding og skikkelige bossfights som i WoW er noe jeg ikke klarer meg uten, desverre.
IntelAmdAti Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Warhammer virker lite spennendes for meg, jeg liker eventyr og samarbeid, Ikke Counter-Strike i MMORPG-format.
ulrikft Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Det virker som mange faktisk tror at rollespill har med fps-skill å gjøre..
PcT Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Age of Conan er jo massive fps spill ellerno.. Man skal ikke aime osv i et rpg lol.. WO kommer maks til å ta bort 2-5% av wow spillerne.. Personlig synes jeg at det er tragisk å si negative ting om wow iforhold til et annet spill. åssen kan du vite hvordan spillet faktisk er nå? Selvfølgelig skryter speakeren om hvor fantastisk mye bedre spillet er enn alle de andre, men egentlig blir det bare 1/5 del av WoW. Tviler på at WoW mister noen store spillemengder over til WO.
dnthalhuk Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Warhammer Online og Age of Conan ser ut til å være rimelig PvP orientert. Personlig kommer jeg nok til å droppe begge spillene da jeg fortrekker PvE noe som er veldig bra i WoW og litt PvP på siden som igjen fungerer bra i WoW. Dessuten får vi jo en ny expansionpack straks så det blir mye nytt content utforske og det kan jo ta sin tid.
random_wannabe Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Går det personlig utover deg når noen sier det er ett spill som kan være bedre enn WoW?
Akira Kurosawa Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg gleder meg. Fint å bli ferdig med WoW.
123321123321 Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Tror nok ikke Warhammer vil knuse WoW. Altfor mange som spiller det fra før av som vil fortsette.
oysfaerg Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen.
Anbefalte innlegg