Gå til innhold

når kommer Battlestar galactica seaon 3 til norge


Anbefalte innlegg

Hello alle sammen.. jeg har lenge vert på jakt etter season 3 til battlestar galactica. jeg vet at et par episoder er vist i usa. noen som vet når vi i norge får "tilgang" til de?

 

vist noen vet noe som de ikke vil poste her så feel free to send me PM:D

 

og en siste ting, noen som vet om en anna sikkerlig bra sci-fi serie jeg kan se imenst jeg venter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hello alle sammen.. jeg har lenge vert på jakt etter season 3 til battlestar galactica. jeg vet at et par episoder er vist i usa. noen som vet når vi i norge får "tilgang" til de?

 

vist noen vet noe som de ikke vil poste her så feel free to send me PM:D

 

og en siste ting, noen som vet om en anna sikkerlig bra sci-fi serie jeg kan se imenst jeg venter?

7116764[/snapback]

 

 

Babylon 5, stargate: atlantis/sg1

Lenke til kommentar
Hello alle sammen.. jeg har lenge vert på jakt etter season 3 til battlestar galactica. jeg vet at et par episoder er vist i usa. noen som vet når vi i norge får "tilgang" til de?

 

vist noen vet noe som de ikke vil poste her så feel free to send me PM:D

 

og en siste ting, noen som vet om en anna sikkerlig bra sci-fi serie jeg kan se imenst jeg venter?

7116764[/snapback]

 

 

Babylon 5, stargate: atlantis/sg1

7116766[/snapback]

 

hva er best? atlantis eller sg1?

Lenke til kommentar
Hello alle sammen.. jeg har lenge vert på jakt etter season 3 til battlestar galactica. jeg vet at et par episoder er vist i usa. noen som vet når vi i norge får "tilgang" til de?

 

vist noen vet noe som de ikke vil poste her så feel free to send me PM:D

 

og en siste ting, noen som vet om en anna sikkerlig bra sci-fi serie jeg kan se imenst jeg venter?

7116764[/snapback]

 

 

Babylon 5, stargate: atlantis/sg1

7116766[/snapback]

 

hva er best? atlantis eller sg1?

7116769[/snapback]

 

 

atlantis.. men det er bare 2 og en halv sesong av... Så nå har jeg gått løs på sg1..

Sg1 tar seg opp når man kommer til sesong 5 eller 6...

Lenke til kommentar

Sesong 3 av BSG må vi nok vente litt på her i Norge... Først må serien gå sin gang på SCiFi og den er ikke ferdig der før mars-07.. så må man vente på at DVD'ene kommer ut som sikkert tar en stund det også.. om et år er det nok sikkert mulig å kjøpe DVD'ene tenker jeg.. Dette er heller ikke så ille, hvis man kan tenke seg at man må vente til Nrk viser sesong3.. som kan ta en stund med tanke på at de bare er på halvveis i sesong1 nå..

 

Når det gjelder andre serier å se på er Babylon 5 absolutt å anbefale..

Det samme gjelder Stargate SG1\Atl. Og jeg er enig at man må se SG1 først!!

Lenke til kommentar
Sesong 3 av BSG må vi nok vente litt på her i Norge... Først må serien gå sin gang på SCiFi og den er ikke ferdig der før mars-07.. så må man vente på at DVD'ene kommer ut som sikkert tar en stund det også..  om et år er det nok sikkert mulig å kjøpe DVD'ene tenker jeg.. Dette er heller ikke så ille, hvis man kan tenke seg at man må vente til Nrk viser sesong3.. som kan ta en stund med tanke på at de bare er på halvveis i sesong1 nå..

 

Når det gjelder andre serier å se på er Babylon 5 absolutt å anbefale..

Det samme gjelder Stargate SG1\Atl. Og jeg er enig at man må se SG1 først!!

7118567[/snapback]

 

synd synd.. enig med Babylon 5.. har sett alt 2 ganger..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

jeg ble akuratt ferdig med sesong 2 i skrivende stund og fikk en heftig bakoversveis. Jeg skjønte ingenting da det slutta, og disk 6 bare var masse bonusvås. Men jeg må si meg lettet da jeg fort fant ut at det blir masse mer battle fremover, da jeg var overbevist om da det kun var to sesonger. Da kan jeg i allefall glede meg til sesong 3, bare veldig synd at det tar så ekstremt lang ventetid før man kan få dem på dvd. det er nærmest uutholdelig.

 

som andre sci fi serier vil jeg sterkt anbefale Dune, det inkluderer også selvsagt bøkene. Farscape er også en av mine besettelser, samt Firefly. Nå som battlestar er kommert opp på min "må ha" liste, så får jeg finne noe anna og glo på i ventetiden, og har hørt rykter om at stargate skal være svært underholdende.

 

jeg er dog usikker på hva jeg skal begynne med på stargate.

 

åh fy for satan så bra battlestar var. helt i starten var den litt smådøll, men så fort man kom inn i det etter en tre fire episoder, må jeg si at dette var vanvittig sykt bra. jeg venter i lengsel til sesong 3

 

hilsen ravn

www.cybergoth.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...