Gå til innhold

Skuffet over Nettbutikk!


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nettopp et hovedkort+ skjermkort, tingen er at nettbutikken det er snakk om , sendte meg et agpx8 hk, jeg skulle jo ha et som støttet PCI-E X16, for jeg kjøpte meg jo et skjermkort av den typen, men neida de kunne ikke koble sammen de to varene og skjønne det.

 

Synes det er synd de klarer og gjøre så store feil, slampefaktor på pakkelagret ser jeg for meg kan være en av grunnene, den andre er at begge hovedkortene det er snakk om har samme serienr: og det er bare et 4 tall i navnet som skiller dem fra hverandre

 

Det jeg bestilte: Asus K8N4-E Deluxe Pcie X16

 

Det jeg fikk i posten: Asus K8N-E Deluxe Agp x8

 

Er så typisk meg og havne i slike situasjoner.........!

 

Har vel retur på det så..

 

Men uansett jeg er meget skuffet over det hele =( Feil er feil, Pci-e passer ikke i agp, sånn er det bare. Det blir ikke noe match med Gaupe og hare heller:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken nettbutikk er det snakk om?

7121696[/snapback]

 

Det er mpx.no det er snakk om, håper på svar fra mail på mandag, vist ikke blir jeg enda mer stressa over og se at det nye skjermkortet ligger i pappeska, UBRUKT! Men jeg tar det som et engangstilfelle, har aldri fått feil vare i posten før men

 

Men jeg som sagt jeg mistenker at det er navnet på de to kortene sin feil, blandet med litt sløvhet under pakking :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...