macba Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Prøvde å få AMX mod på servern jeg har oppe men klarte det ikke. Kan noen forklare helt nøyaktig hva jeg skal gjøre?
Mixy Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hvor stopper det opp? Hva med litt feilsøking så vi kan hjelpe deg? Det finnes utallige guider på nettet, og AMX har også en grundig manual. Jeg hjelper gjerne hvis du står fast, men gidder ikke lage en guide, når det finnes så mange andre, som har virket for meg, og de fleste andre folk.
Mammuten Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Søk på forumet, er nok ett utallig antall andre tråder om akkurat samme emne.
macba Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Skrevet 21. oktober 2006 Søk på forumet, er nok ett utallig antall andre tråder om akkurat samme emne. 7115564[/snapback] men når det står at jeg skal legge det i enn mappe som heter mod, skal jeg lage den i dedicated server -> cstrike -> mod? Eller skal den hete models?
Mixy Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Det står høyst sansynlig i sammenhengen hvor denne skal ligge, hvis det er en god tutorial. Slik skal mappene se ut : ->cstrike -->addons --->amx ---->dlls ----->amx_mm.dll ---->plugins ---->osv. (alle andre mapper blir laget av AMX zip fila uansett, gidder ikke skrive alle) --->metamod ---->dlls ----->metamod.dll ---->plugins.ini Endret 21. oktober 2006 av Mixy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå