Gå til innhold

Minimum points i tanker tre ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Øi !

Har en snart lvl60 warr som i utgangs punktet er en dw fury som jeg liker.. men må tanke litt av og til får å få gruppe til de siste 5 manns (Strat, Scholo, DiM)

Hva sier ekspertene er min pts brukt i prot for å kunne tanke sånn noenlunde å hvor skal de ?

Reddik

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Skrevet
Øi !

Har en snart lvl60 warr som i utgangs punktet er en dw fury som jeg liker.. men må tanke litt av og til får å få gruppe til de siste 5 manns (Strat, Scholo, DiM)

Hva sier ekspertene er min pts brukt i prot for å kunne tanke sånn noenlunde å hvor skal de ?

Reddik

7112067[/snapback]

Sånn som jeg trodde det trenger du egentlig ikke noen poeng i prot for å tanke 5mans instancer.

Skrevet
Øi !

Reddik

7112067[/snapback]

5 points i defiance. (15 points tilsammen i prot-treet

Skrevet
Øi !

Reddik

7112067[/snapback]

15 poeng i prot gjør susen, slik at du får defiance. Ellers vil jeg anbefale deg å ikke nøle med å prøve noe nytt. På min warrior har jeg prøvd alt fra Dual Weild prot spec til 2H mortal strike spec.

Har hørt om 0/31/20 spec, og det skal visstnok funke rimelig bra, eneste store aberet er at man har begrensete muligheter for "stance dance", men det vil løse seg også når tbc kommer.

Skrevet (endret)

Eller gjør som meg... Kjør en 13/0/38 build, og join et flott raid-guild :innocent:

Jeg vet... Jeg gjør nesten ikke damage, men... I like it! ;)

Endret av Poor Leno
Skrevet

Prot points er poengløst for 5-man instances. Det er ikke noen vits i å ødelegge spillgleden i resten av spillet for noe som er så lett uansett spec.

Skrevet

For Scholo/DM/UBRS/Strat trenger du 0 poend i Prot! Equip et skjold så er du igang.

Alle disse instancene kan gjøres uten warrior med kreativ bruk av bouncing og warlock/hunter pets

Skrevet

Tja du trenger egentli ikke skjold heller, utenom på bossene. Gå dual fury i instancene utenom der det er bosser/veldig mange mobs/harde utfordringer.

Sheild er overvurdert ;p

Skrevet

du trenger ikke noen points i protection får å tanke i 5 instance med greit gear..

ta fury build du :)

ikke mer å si om det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...