Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Utslett på penishode.


Gjest Gjest_NN_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_NN_*

Hei.

 

Jeg sliter med røde prikker på penishodet. Prikkene er ikke utvokst på en måte, så keg kan heller kalle det røde flekker.

 

Før jeg fikk de røde flekkene var det en hvit veske som la seg rundt penishodet.

Jeg tvile veldig på at det var sæd, da denne vesken var veldig tynn og vanskelig å få av.

Jeg føler også at penishodet er veldig ømt til tider.

 

Alt dette resulterer i at jeg ikke kan ha samleie med min kjære :(

 

Jeg er veldig sjenert, så jeg kan ikke snakke med noen om det. Ikke lege, ikke kjæreste, ikke mor... Ingen.

 

Håper noen kan hjelpe meg meg dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_NN_*

Da har jeg sendt inn et spm. til klaraklok.no.

Jeg skulle egentlig sende til lommelegen.no da, men det kostet jo MYE penger!

 

Spm er som følger:

 

Hei.

Jeg sliter med en hvit væske på penishode.

Jeg er ikke sikker på at det er væske, kan også være smegma (er ikke helt sikker på hva det er) Jeg er helt sikker på at det ikke er sæd. Det begynte for 3 uker siden. Er ikke helt sikker på hvordan, men kan det ha noe med at jeg fikk utløsning i en sokk?

Jeg giddet ikke å gå på do, så jeg fant bare frem en sokk. Sokken var nyvasket selvfølgelig. Jeg legger også til at det klør og lukter en del. Og i dag så tror jeg forhuden min hadde begynt å gro fast i penishodet. Da jeg skulle dra foruden tilbake gjorde det veldig vondt, og da jeg hadde dradd den helt tilbake så jeg mange små sår(jeg kjente at jeg reiv opp noe). Jeg begynte å blø litt. Det svei som bare det. Jeg vasker penis daglig med Dr. Greve såpe, PH verdi 5.5. Men nå har jeg gått over til Dr.greve intimsåpe som har PH verdi 3.5.

 

Håper dere kan hjelpe meg. Jeg sliter en del med kjæresten for tiden, og jeg er sikker på at det for at vi ikke kan ha sex.

 

Kanskje noen her har peiling?

 

Jeg er evig takknemmelig for svar.

Lenke til kommentar

ahhh, herreeeguuud, gå til legen da mann !

ALT som har med blod + Penis = er som regel aldri bra.

 

Rifter i penis hode, da hadde jeg nok sprunget 10mil til lege hvis jeg ikke fant noen som kan kjøre meg.

 

OK, greit , du vasker deg iallefall. Det er nok en kjønnsykdom, som feks Klamydia, HIV ( tror ikke det er HIV ) osv.

 

Det med sokker er ikke farlig, men hvis det var en svart sokk, så ser det dårlig ut for sokken, for den får du ALDRI ren igjen, tro meg :p

Pass deg, ellers sokker jeg deg ! :p

Lenke til kommentar
Da har jeg sendt inn et spm. til klaraklok.no.

Jeg skulle egentlig sende til lommelegen.no da, men det kostet jo MYE penger!

 

Spm er som følger:

 

Hei.

Jeg sliter med en hvit væske på penishode.

Jeg er ikke sikker på at det er væske, kan også være smegma (er ikke helt sikker på hva det er) Jeg er helt sikker på at det ikke er sæd. Det begynte for 3 uker siden. Er ikke helt sikker på hvordan, men kan det ha noe med at jeg fikk utløsning i en sokk?

Jeg giddet ikke å gå på do, så jeg fant bare frem en sokk. Sokken var nyvasket selvfølgelig. Jeg legger også til at det klør og lukter en del. Og i dag så tror jeg forhuden min hadde begynt å gro fast i penishodet. Da jeg skulle dra foruden tilbake gjorde det veldig vondt, og da jeg hadde dradd den helt tilbake så jeg mange små sår(jeg kjente at jeg reiv opp noe). Jeg begynte å blø litt. Det svei som bare det. Jeg vasker penis daglig med Dr. Greve såpe, PH verdi 5.5. Men nå har jeg gått over til Dr.greve intimsåpe som har PH verdi 3.5.

 

Håper dere kan hjelpe meg. Jeg sliter en del med kjæresten for tiden, og jeg er sikker på at det for at vi ikke kan ha sex.

 

Kanskje noen her har peiling?

 

Jeg er evig takknemmelig for svar.

7166073[/snapback]

 

Vel, dette var jo vesentlig mere info enn hva du kom med første gang.

Oppsøk fastlegen din! (eller en annen lege!)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_NN_*

Tusen takk for alle svarene!

 

Jeg har nå ventet noen dager, og det blir ikke bedre for å si det sånn.

 

Jeg har bestemt meg for å dra til legen, men jeg vet ikke hvilken lege.

Skal jeg dra til fastlegen? Eller finnes det andre leger som har spesifisert seg på dette?

 

Sårene på penishodet har grodd da, så det er ikke et problem lenger.

Men nå har jeg fått mer utslett. Og det strammer skikkelig når jeg drar forhuden tilbake. Svir og klør noe sinnsykt også. Dette er noe dritt!

 

*håper lege kan fikse*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...