Gå til innhold

Billigste Xbox på markedet?


Cooper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elkjøp har ALTID den beste prisen pga av prisgarantien..

 

Jeg kjøpte meg nylig xbox der og fikk en meget hyggelig pris pga av den space world kampanjen ( 1690 m/2spill kampanje pakke fra MS før jul), siden elkøp ikke hadde fått denne pakka enda fikk jeg velge 2 valgfrie titler fra hylla sammen med maskinen for 1680,-

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-07 06:20, skrev sl45i:

Elkjøp har ALTID den beste prisen pga av prisgarantien..


Jeg kjøpte meg nylig xbox der og fikk en meget hyggelig pris pga av den space world kampanjen ( 1690 m/2spill kampanje pakke fra MS før jul), siden elkøp ikke hadde fått denne pakka enda fikk jeg velge 2 valgfrie titler fra hylla sammen med maskinen for 1680,-


 

Wow, najs :smile:

 

btw, alltid to l'er i alltid

Lenke til kommentar

@mrMKE

Er i den nyeste kunde avisa til space world i alle fall.. Vet forresten at elkjøp kommer med en rekke spill og tror også med den xbox pakka med to spill til helgen.. i følge en jeg kjenner kommer det egen kundeavis med bare spill på lørdag..

Men ja syns jeg gjorde en bra deal med dem.. gjør det nesten altid jeg.. ser jeg en annonse for noe går jeg som regel til elkjøp med annonsen å krever å få det til en bedre pris der.. dem må jo f... meg holde hva dem lover.. hehe

 

@zimen

Syns litt synd hvis du skal rette alle skrive leifene mine.. gidder ikke å bruke stavekontroll når jeg er i forum, og med dyseleksi kan det da fort bli noen.. :smile:

Lenke til kommentar

Hmm.. Jeg har sett at de reklamerer med det SEGA/Xbox-tilbudet (Xbox+Sega Rally 02+Radio JetSet Future) overalt siste dagen(!) faktisk. Er det noen smart måte å få andre spill i den pakken (til samme pris)? F.eks. FIFA 2003 og James Bond?

Takk for alle foreløpige tips:-)

Lenke til kommentar

Takker for tipset om xbox'en. Tror det var i en annen tråd jeg så det først. Jeg stakk uansett til spaceworld for å hente en tilbudsavis, og så bar det rett til elkjøp :grin: Der fiska jeg med meg Halo og Colin + konsollen til 1692. Selgeren slo av seks kroner ekstra fordi han ville slå spaceworld ordentlig når han først var i gang! :grin:

Lenke til kommentar

http://www.spillxperten.no MÅ jo ha det råeste tilbudet jeg har sett.

Konsollen, DVD Kit, Ekstra håndkontroll og 7 Spill for 3998!!

 

Jeg kjøpte min XBOX i juli for en RÅTTEN pris og har kun anskaffet meg 5 spill... Irriterer meg grønn med alle disse syke tilbudene det er på XBOX nå for tiden...! Men men, dyr eller ikke. -XBOX hærjer!

Hvor du enn kjøper og hva du enn betaler. XBOX er et must!!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-09 15:56, skrev yabbadabba:

Er det noen som har høre om
?


Har hørt at de skal være billigst i Norge?!?

Er det noen som har erfaringer fra dem?


Det virker for godt til å være sant?!
:)


 

Dette ser ut til å være en USA-side??

Da blir det vel kun NTSC-spill vel?

Funker dårlig for oss med PAL...

 

Noen som forresten vet litt om modding? Skulle gjerne hatt boksen min sonefri...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...