Gå til innhold

Hvilken server skal jeg flytte til?


Anbefalte innlegg

Jeg og et par kompisser skal har tenkt å flytte våre alliance karakterer til den samme serveren til BC, det vi er ute etter er en server som det er rimelig mye folk på (helst ikke kø eller lag i primetime) og en god balanse mellom Horde:Alliance ratio.

Et godt community hadde ikke vært noe minus eller og serveren må være PvP!

 

Håper noen vil svare, sier takk på forholden for hjelpfulle svar! =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan iallefall komme med en server du ikke må flytte til.

Arathor.

Folk tar 15-30g for å utføre en enkel enchant og 60% av ah er 99g lure priser.

Dyr server økonomi 3500g for QS osv.

Laget alter på 10 andre random servere og alle har en bedre økonomi.

Lavere priser på Ah osv.

Lenke til kommentar
magtheridon.. balnazzar.. sylvanas.. har i alle fall veldig bra miljø-

7109286[/snapback]

 

 

Magtheridon spiller en av kompissene og der er det nesten ikke spillbart i instancer i primetime, har ikke hørt så mye om balnazzar eller sylvanas, skal sjekke det ut =)

 

Har også hørt at ravencrest skal ha mange skandinaviere, men hvordan er det med kø og lag osv der, noen som vet noe om det?

Endret av maskin
Lenke til kommentar

Takk for svarene, men det ser ut til at valget vårt falt på Hauomarush eller hvordan det skrives.

 

Flere av oss har characterene der fra før av, ingen kø, ikke alt for mange "kids" og viktigst av alt for den evige gangfesten TBC kommer til å bli, det er overskudd av slaktbare hordes. :))

Vi gleder oss stort!

Lenke til kommentar
magtheridon.. balnazzar.. sylvanas.. har i alle fall veldig bra miljø-

7109286[/snapback]

 

 

Magtheridon spiller en av kompissene og der er det nesten ikke spillbart i instancer i primetime, har ikke hørt så mye om balnazzar eller sylvanas, skal sjekke det ut =)

 

Har også hørt at ravencrest skal ha mange skandinaviere, men hvordan er det med kø og lag osv der, noen som vet noe om det?

7116202[/snapback]

 

Ravencrest er forsovet en koselig server, det var mye kø før, men det er ikke så ille nå.. opptil 100 i "prime time". Det går fort. MEN jeg vet ikke hvor lett det er å finne seg et litt onkli guild der, mange av pro.-guildene er fulle.

Lenke til kommentar
magtheridon.. *snip*

7109286[/snapback]

 

Ikke faen! :p Tro meg, du vil ikke over dit. De fleste alliance som flytter over, får pent og pyntelig beskjed om å dra seg tilbake dit de kom fra.

7138219[/snapback]

Jasså, og dette vet du mye om eller?

7138702[/snapback]

 

Tja.. masse folk som lager lvl 1 alts der for å høre om det er en bra server å migrere til, og de får rett og slett et hardt "NEI" tilbake.

Hvis du også har tittet igjenom realmforumet de siste 3-4 månedene, finner du også ut at det er massevis av alliancefolk som har tenkt til å flytte til Magtheridon, og de får også et brutalt "Nei!" til svar.

 

Dessuten er det kø hver gang jeg prøver å logge meg på utpå kvelden.

 

Og en siste ting; de har stoppet paid migration til Magtheridon ;)

 

Edit: jeg vil tippe dere som er høyt oppe i endgame, slik som AQ40 og Naxx ikke bryr dere så mye om dette, nettopp fordi dere har vært på realmet lenge, og ikke tenker så mye på om andre flytter. Men de som eventuelt nettopp har migrert, eller startet ny char der kommer til å angre.

Jeg gjorde dette bare fordi jeg var drittlei av egoistiske grekere på det gamle realmet, og jeg hadde noen kompiser på Magtheridon, og jeg angrer ;) Roguen min kommer nok til å gå til en annen server så fort muligheten kommer.

Endret av Intimvask
Lenke til kommentar

Outdoor PvP ;)

Ikke noe negativt i BG heller.

 

Han sendte meg bilder over MSN fra flere Tarren Mill raids, STV ganking osv.

Rolla en alt der, vennlige folk på serveren også. Ikke for få, ikke for mange, aldri kø i det hele tatt.

 

Vurderte å flytte dit selv, men siden Ragnaros fikk ny hardware, ble laggen borte :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...