Jack_Daniels Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Hey jeg bare lurte på om at det er en pluggin som gjør at man kan se hva den andre skriver mens personen skriver! Kansje litt teit men jeg har lyst å ha det:P Anyways slik at du ser når de visker og ser hva de skriver før de trykker på enter og sender det:P De som vet om noen slike pluggins eller program please si i fra!
ziwiz Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Noe slikt finnes nok ikke, siden msn sender ikke fra seg informasjonen før brukeren har trykket enter.
Jack_Daniels Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Skrevet 19. oktober 2006 Noe slikt finnes nok ikke, siden msn sender ikke fra seg informasjonen før brukeren har trykket enter. 7108117[/snapback] På en måte gjør det det, pga det står ............. Skriver en melding.. når de skriver en melding
Lars-H Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Ja.. Det vises jo når personen i andre enden skriver noe, så det må jo være noe som sendes over hele tiden.. Hadde vært tøft med noe sånnt, men tviler på at det finnes thou. Endret 19. oktober 2006 av Lars-H
vstr Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 hvis noen nerder her inne klarer å få tak i noe slikt, vil eg gjerne være beta og fullversjon tester
ziwiz Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Hehe, har prøvd "packet sniffing" på msn. Den sender kun info når du starter å skrive, eller om du visker ut alt. Så desverre fungerer nok ikke dette. Men finnes plugins som forteller deg når en kontakt har åpnet/lukket en samtale med deg. Endret 19. oktober 2006 av ziwiz
Medrakil Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Noe slikt finnes nok ikke, siden msn sender ikke fra seg informasjonen før brukeren har trykket enter. 7108117[/snapback] På en måte gjør det det, pga det står ............. Skriver en melding.. når de skriver en melding 7108138[/snapback] Det sendes info om at brukeren skriver, men ikke hva de skriver... Dette er nok ikke særlig mulig...
Spr0cket Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 hva er det som skal til før msn sender "[navn] skriver en melding?" Jeg har opplevd at det står noen ganger, og så har personen slett ikke skrevet noe. er det at markøren beveger seg i tekstredigeringsvinduet eller må man faktisk skrive noen tegn? og hva får "[navn] skriver en melding?" til å forsvinne igjen, slik jeg også har opplevd noen ganger?
L O G I M A N Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Det står så lenge den andre har skrevet noe, men ikke sendt det videre. Selv om du ikke får noe, så betyr det at han eller hun, da har sendt til noen andre, eller slettet alt igjen.
Lars-H Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 hva er det som skal til før msn sender "[navn] skriver en melding?"Jeg har opplevd at det står noen ganger, og så har personen slett ikke skrevet noe. er det at markøren beveger seg i tekstredigeringsvinduet eller må man faktisk skrive noen tegn? og hva får "[navn] skriver en melding?" til å forsvinne igjen, slik jeg også har opplevd noen ganger? 7108213[/snapback] Man må skrive noen tegn.. Mulig at hvis du har skrevet noe , men ikke sendt det og minimerer det så står det fortsatt at han / hun skriver.. Vet ikke jeg.. Hvor finnes det plugin til å se når kontakter åpner og stenger chat-vinduer? Dette er jo standard i GAIM om jeg ikke tar feil?
ziwiz Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Hvor finnes det plugin til å se når kontakter åpner og stenger chat-vinduer? Dette er jo standard i GAIM om jeg ikke tar feil? 7108583[/snapback] Leit litt på mess.be så trur æ du skal kunne finne dem.
Brian Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 bittelitt ot: ingen som har prøvd msn flooder? det er arti, blir så sur de som blir offer. hahhaa
Jack_Daniels Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Skrevet 20. oktober 2006 bittelitt ot: ingen som har prøvd msn flooder? det er arti, blir så sur de som blir offer. hahhaa 7108783[/snapback] Hva er det for noe da?
-Jungeldyret Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Noen tullinger i klassen driver å loker med det program jeg tror heter MSN Discovery... Vet ikke helt om det gjør det du vil ha, men du kan iallfall skrive sånn at det ser ut som den andre personen skriver det. F.eks hvis jeg heter #1 og du #2 så kan jeg gjøre sånn at det jeg skrev blir sånn her: #2 sier: [tekst] Men jeg kan ikke garantere at det er fritt for spyware osv..
Lars-H Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hvor finnes det plugin til å se når kontakter åpner og stenger chat-vinduer? Dette er jo standard i GAIM om jeg ikke tar feil? 7108583[/snapback] Leit litt på mess.be så trur æ du skal kunne finne dem. 7108762[/snapback] Finner det ikke xerminx: MSG-Discovery er det du mener.. Er visst fritt for spyware, men funker bare til Live Messenger x]
-Jungeldyret Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 xerminx: MSG-Discovery er det du mener.. Er visst fritt for spyware, men funker bare til Live Messenger x] 7111436[/snapback] Ahh, det var det ja...
vstr Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hvor finnes det plugin til å se når kontakter åpner og stenger chat-vinduer? Dette er jo standard i GAIM om jeg ikke tar feil? 7108583[/snapback] Leit litt på mess.be så trur æ du skal kunne finne dem. 7108762[/snapback] Finner det ikke xerminx: MSG-Discovery er det du mener.. Er visst fritt for spyware, men funker bare til Live Messenger x] 7111436[/snapback] hvordan funker den?
ziwiz Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hvor finnes det plugin til å se når kontakter åpner og stenger chat-vinduer? Dette er jo standard i GAIM om jeg ikke tar feil? 7108583[/snapback] Leit litt på mess.be så trur æ du skal kunne finne dem. 7108762[/snapback] Finner det ikke 7111436[/snapback] mhm, finner den ikke selv heller Men vet at det finnes, har brukt det på msn 7,5. Og ja, det er standard i GAIM
Lars-H Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 hvordan funker den? 7112246[/snapback] hmm, er ikke helt sikker (har 7.5, og den funker ikke her) men tror det er et program som ligger i tray, som du kjører sammen med Messenger, og får opp en meny med komandoer og configs, som i msg plus! Noen som vet hvor jeg kan finne den plugin'en hvor man kan se når motparten lukker / åpner vindu osv (som nevnt ovenfor).. Hadde vært supert å hatt den
ziwiz Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Fant det programmet som du kan se når motparten lukker / åpner vindu... http://www.stuffplug.com/ Edit: Så nå at de hadde fjernet denne egenskapen fra siste version av stuff plug. Har fortsatt installern til den gamle versionen av stuffplug om du vil han den. ZoneAlarm forteller også brukeren når noen åpner en samtale med deg, i form av en eller annen advarsel Endret 20. oktober 2006 av ziwiz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå