Gå til innhold

Vil BF2 overleve?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et spørsmål; Hva for deg til å tro at jeg spiller med PKM? Bare fordi jeg insisterer på at PKM er "konge" på et map? Litt av en trasig formodning...

For å svare derekte på spørsmålet ditt så spiller jeg hovedsakelig Assault. Dette fordi jeg finner GP-25/GP-30/M203 utrolig effektivt, samtidig som selve våpenet har god presisjon.

Skrevet
Det er du som er n00ben her, samme hva.

7128293[/snapback]

Jeg kan konkludere med (hva tror du den er basert på?) at jeg føler meg rimelig sikker på at du ikke ville ha blitt en vanskelig rotte å knuse. Hvis spilleferdighetene dine er lik kunnskapen din rundt spille, synes jeg du skal slutte umiddelbart og kreve pengene tilbake...

Skrevet

7128293[/snapback]

Jeg kan konkludere med (hva tror du den er basert på?) at jeg føler meg rimelig sikker på at du ikke ville ha blitt en vanskelig rotte å knuse. Hvis spilleferdighetene dine er lik kunnskapen din rundt spille, synes jeg du skal slutte umiddelbart og kreve pengene tilbake...

7128573[/snapback]

BWAHAHAH!!11 :!:

Du er seriøst morsomt. Sorry at jeg kanskje er useriøs nå, men du får meg virkelig til å le.

Og forresten:

Kan du være så snill å forklare meg for hvem du spiller for?
Skrevet (endret)

7128293[/snapback]

7128573[/snapback]

funker ikke være stor i kjeften. Dersom du har noe skillz så utfordrer jeg deg og din klan hvis du har til en inf match. Vi kan finne en ren inf server der dere kan bruke PKM og vi AK101, så skal vi se hvem som er best.

EDIT: så du bruker n00btube? :!:

Endret av SWAT dude...
Skrevet

:!:

Mye vifting med e-penis her. Dicktator; du må skjønne at med en gang du våger å si noe som helst angående unlocks så er du en noob i klanspillerne sine øyne. Samme hvor god du er ;)

Skrevet (endret)

haha.. infmatch... Jeg er med :mrgreen:

Edit: dicktator, du får bare begynne med BF2142 med en gang, så du slipper å henge så lang ned på erfarings-stigen i forhold til andre :)

Endret av Steina
Skrevet

Gleder meg til Quakewars som gammel ET spiller jeg er, kommer ikke til å kjøpe BF2141 eller hva det nå heter fordi:

1. EA Games

2. EA games spyware implementert i spillet

3. EA Games

Tror BF2 vil overlev som det er idag for en god stund inntil et bedre alternativ kommer...se....

www.enemy-territory.com

Skrevet

Dersom det er noe behov for videre diskusjoner rundt dette kan vi godt lage en egen tråd der vi diskuterer unlocks/ikke unlocks. Jeg liker diskusjoner hvor jeg får frem min mening, men allikevel tror jeg det er påtide å gå on topic igjen :)

dersom du dra dette videre så gå på

http://www.forumsvibe.com/berserk/index.php?mforum=berserk

eller #berserk.bf @ qnet

alle er velkommne til diskusjon :p

Skrevet

Må bare le av han derre dicktator. Aner du hva du snakker om i det hele tatt? Kan du vennligst forklare meg hva du mener med at Zevs ikke har spilt mot noen i en kamp som har brukt PKM ordentlig? Jeg kan forklare det for deg, SELVFØLGELIG HAR HAN IKKE DET, DET ER INGEN SOM SPILLER KAMPER MED UNLOCKS. Jeez, du har hverken null peiling eller ferdighetene til å forstå at 101 er spillets beste våpen på nær- og mellomdistanse.

Kan ikke huske sist jeg ble drept av en PKM, men det kan kanskje ha noe med at jeg gir langt faen i poeng, unlocks og ribbons/medaljer og alt det der. Om to like gode møter hverandre, for å sette dette i en absurd setting, så vedder jeg for at 101-mannen vinner 9 av 10 ganger. Som medic kan man lett heale seg og det er svært enkelt å ta ut en PKM-er. Eneste gangene man bruker support er kanskje på Mashtuur inf hvor man på initial bruker supportklassen for å spamme nades, ikke fordi alle frykter den ekstremt farlige supportklassen.

PKM blir eid av 101 anyday.

Skrevet (endret)
EA/Dice påstår at 2142 skulle være det siste spillet i BF serien, men jeg tviler sterkt!

7123861[/snapback]

Ptff, det har de ALDRI sagt på noen som helst måte.

EA kommer til å melke Battlefield konseptet til kua ligger med beina i været og ber om avlivning.

Endret av Stikk-kont@kten
Skrevet

Alle burde vite at Rpk 74 er det beste support- våpenet. Høy skade og ikke så værst treffsikkehet. I tilleg har den høyere rate of fire som gir den enda en fordel mot det oppskrytte PKM.

Alle som spiller bf2 burde da vite det, dicktator :nei:

Skrevet

La oss bli ferdige med denne diskusjonen en gang for alle.

Alle våpen er like gode, det spørs bare på hvilken måte du spiller, hvilken bane du spiller på og hvor god du er.

Og den som sier noe annet ... får svi. :ph34r:

Skrevet

Tja, for å holde emnet litt i fokus, jeg kommer til å spille bf2 en god stund enda, da jeg omsider har gått over fra radio-internett og trådløst nettverk til adsl og kablet nett. Jeg merker faktisk rimelig stor forskjell og det er veeeldig greit å slippe å bli kasta ut av servern grunnet at jeg mister linken...

• 2 år senere...
Skrevet

Hei ! :D

kjøpte bf2 pakken for 1 år sida. virka ganske so fint på vista men, når eg skifta t XP igjen virka går ikkje installasjonen so den ska ?? ka skylda ditta :( ?

og e d nokken som veit korti BFBC2 kjem ?? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...