Gå til innhold

Vil BF2 overleve?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AK 101 er et fryktlig imba våpen å gji til en medic. spillet ville vert my mer balansert hvis medics gikk rundt med SMGs

Jeg er helt sikker på at BF2 vil være aktivt en god stund framover. Bare se på 1942, er faen meg folk som spiller det enna ohmy.gif

EA/Dice påstår at 2142 skulle være det siste spillet i BF serien, men jeg tviler sterkt!

har aldrig hørt dette før!

kan du vise til kilder?

Herregud, slapp av. Jeg forteller bare det som burde være åpenlyst for alle. Det er vel ingen hemmelighet at PKM er en favoritt på Karkand. Mye kraft og smale gater gjør den ekstrem effektiv. Og forresten kompis, hva skal "1on1" bevise? At ak101 er bedre enn PKM? Det faller deg aldri inn at andre faktorer også spiller inn på resultatet slik som hvor mye erfaring (Spille tid) vi har bak oss? Tror løsningen din var en smule kortsiktig.

Herregud, slapp av. Jeg forteller bare det som burde være åpenlyst for alle. Det er vel ingen hemmelighet at PKM er en favoritt på Karkand. Mye kraft og smale gater gjør den ekstrem effektiv. Og forresten kompis, hva skal "1on1" bevise? At ak101 er bedre enn PKM? Det faller deg aldri inn at andre faktorer også spiller inn på resultatet slik som hvor mye erfaring (Spille tid) vi har bak oss? Tror løsningen din var en smule kortsiktig.

7127513[/snapback]

Det har enda ikke falt deg inn at det er personen som bruker våpenet og ikke våpenet som teller?

Fryktelig så vanskelig det skulle være da...

Så våpenet teller ikke? Sett at to personer på samme nivå møtes i en trang bakgate på Karkand. Den ene har ak101, den andre PKM. Begge begyner å skyte løs på hverandre samtidig. Hvem vinner? Nå som spillerne har like mye erfaring og kommer samtidig ut i skuddvekslingen, hva er det avgjørende? Våpenet selvsagt....

Poenget mitt er så enkelt som at hvis vi skulle ha tatt "testen" din måtte vi være på samme nivå. Ellers ville våpenet som du selv nevner, være lite avgjørende.

Fortsatt er PKM bedre enn AK101 på Karkand...Trodde n00bs var klar over slikt.

Endret av dicktator
Så våpenet teller ikke? Sett at to personer på samme nivå møtes i en trang bakgate på Karkand. Den ene har ak101, den andre PKM. Begge begyner å skyte løs på hverandre samtidig. Hvem vinner? Nå som spillerne har like mye erfaring og kommer samtidig ut i skuddvekslingen, hva er det avgjørende? Våpenet selvsagt....

Poenget mitt er så enkelt som at hvis vi skulle ha tatt "testen" din måtte vi være på samme nivå. Ellers ville våpenet som du selv nevner, være lite avgjørende.

Fortsatt er PKM bedre enn AK101 på Karkand...Trodde n00bs var klar over slikt.

7127773[/snapback]

noob? han spiller i Esports som er en av de bedere klanene i norge. Tror det er du som skal kalle deg noob her. Dersom vi gjør testen din vinner AK btw. tragisk at en uten insikt skal komme å diskutere.

ler meg skakk av de som stormer mot deg med PKM, blir stående på kne rett forran deg og ikke treffer en dritt.

7127809[/snapback]

Beklager, men kjenner ikke igjen situasjonen du beskriver. Vet du hvorfor? Jeg spiller ikke mot n00bs. Anbefaler deg å gjøre det samme...

Endret av dicktator
ler meg skakk av de som stormer mot deg med PKM, blir stående på kne rett forran deg og ikke treffer en dritt.

7127809[/snapback]

Beklager, men kjenner ikke igjen situasjonen du beskriver. Vet du hvorfor? Jeg spiller ikke mot n00bs. Anbefaler deg å gjøre det samme...

7127864[/snapback]

Kan du være så snill å forklare meg for hvem du spiller for?

Begge våpen kan få hs, men ak er mer presis, dermed lettere å vinne 1on1 duelen med ak ettersom du har større ods for å få inn hs.

7127907[/snapback]

Riktig.

Jeg tror ikke dere skal motsi denne karen her, Taken vet virkelig hva han snakker om :love:

7127809[/snapback]

7127864[/snapback]

spiller skjeldent publick men uansett hvilke servere jeg spiller på ser jeg dette. Ellers spiller jeg bare klankamper mot folk som archnine, TB, injection, xGx og mixes. Spilt noe mot public claner også på short notice men jeg skal love deg at de fleste i disse klanene ikke har problemer med en public whore som spammer PKM på karkis. Har spilt siden release så tor du skal passe munnen din.

Swat dude: Helt utrolig. Du slutter aldri å imponere. Tingen er bare at din beskrivelse på spillerne som har benyttet seg av PKM virker som N00bs. Du har tydligivis aldri vært i kamp mot spillere som faktisk kan benytte seg av PKM optimalt. Du vet, man sprayer aldri med PKM hvis man da ikke sitter på motstanderens skuldre....

Swat dude: Helt utrolig. Du slutter aldri å imponere. Tingen er bare at din beskrivelse på spillerne som har benyttet seg av PKM virker som N00bs. Du har tydligivis aldri vært i kamp mot spillere som faktisk kan benytte seg av PKM optimalt. Du vet, man sprayer aldri med PKM hvis man da ikke sitter på motstanderens skuldre....

7128203[/snapback]

Du driter deg loddrett ut dicktator.

Hvis du er så god som du skal ha det til; hvorfor spiller du med PKM da? Du burde vite at skillede spillere kun spiller med standardvåpen.

Det er du som er n00ben her, samme hva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...