Gå til innhold

Den store Snowboardtråden

jacoP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk endelig stått litt på snowboard igjen, var litt forsiktig i bakken men satt ihvertfall frontflip og noen fine 540ier :) Skal stå i helga og, men etter det så er sessongen slutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da drar jeg til østerike i morgen :) en uke med øl og snowboard! blir herlig! skal til St. Anton om noen har hørt om det!?

Skrevet (endret)

Blir folgefonna på meg i år også, har hytte i Tørvikbygd, der hvor fergen går over til Jondal. Med flittig bruk av ungdomskort blir det billigere å betale for ferge og kjøring opp til fonna, enn å leie hytte ved campen.

Endret av Morfiril
Skrevet
Ocularis: Er ikke sikker, men du kan jo sjekke Oslo Snowboard Senter og WhiteWater? :)

8391380[/snapback]

Tenkte meg innom en del steder, men har ikke så god tid denne uka, så tenkte jeg skulle sjekke om noen visste det.. :p

Anyways.. Kan jo alltids ringe rundt.. :p

Skrevet

Æsj, da har både Tryvann og Varing stengt. Jeg savner snøen allerede *cry*..

Fikk ikke lært meg 360 denne sessongen, skal prøve ved første snøfall. Noen tips til "how to do"?

Noen som vet om noen steder der jeg kan stå i sommer, nekter å vente til vinteren igjen!

Wee, gleder meg til neste sessong :D

Skrevet

Fikk ikke lært meg 360 denne sessongen, skal prøve ved første snøfall. Noen tips til "how to do"?

Noen som vet om noen steder der jeg kan stå i sommer, nekter å vente til vinteren igjen!

8398765[/snapback]

Folgefonna og stryn er åpne om sommeren.

Min første 360 var egentlig en overdreven backside 180. Prøvde å vri meg mye i det jeg satset (backside) og så over bakre skulder så eg så litt av landingen. Prøv å feile på små hopp. Har aldri gjort spin triks på big jump enda, våger meg ikke på det :p

Skrevet

Første gangen jeg tok et spintriks på et bigjump, var en frontside 180 i kongsberg. Nærmere bestem på det hoppet til høyre på bildet.

Tok en suitcase air og hadde rotert 90 grader uten at det var meninga, så da fullførte jeg like så godt rotasjonen.

17365.jpg

Skrevet

8398765[/snapback]

Mitt beste tips er å finne et hopp du liker.. Ikke for stort, men alikevell stort nok til å få tid til å spinne 360 grader. Deretter satser du allt og spinner så mye du klarer ;) Kanskje du til og med kommer mer enn 360 grader rundt, men da har du i hvert fall følelsen av hvordan det er å spinne mer enn 180 ;) nør du klarer dette er det bare å øve :)

Savner snøen litt jeg og, men syntes det er fryktelig deilig å kunne gå rundt i shorts og t-skjorte :p så det går opp i opp :) jeg har følt at jeg har utnyttet denne sesongen godt og

Skrevet (endret)

8398765[/snapback]

juvass :thumbup:

Endret av Eivicious
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...