Gå til innhold

Total War: vet dere at !?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow! No way?! :ohmy:

....

@ sattar: Vær så snill å tenk noen sekunder mer over innholdet i postene dine før du poster. Mange av postene og trådene dine er ikke av særlig kvalitet, og i denne kategorien (og andre) prøver vi å holde en viss grad av kvalitet over innleggene. Dessuten er det vel en annen tråd du kunne tatt opp dette i, i stedet for å lage en hel tråd om noe så ubetydelig. Skal se om jeg finner den.

Skrevet

....

@ sattar: Vær så snill å tenk noen sekunder mer over innholdet i postene dine før du poster. Mange av postene og trådene dine er ikke av særlig kvalitet, og i denne kategorien (og andre) prøver vi å holde en viss grad av kvalitet over innleggene. Dessuten er det vel en annen tråd du kunne tatt opp dette i, i stedet for å lage en hel tråd om noe så ubetydelig. Skal se om jeg finner den.

7107340[/snapback]

hva mener du ?? :hmm:

Skrevet

Du lager ubetydelige poster om ting ingen bryr seg om eller har noen nytte av. Derfor mener han at du kansje skal tenke igjennom postene dine sånn at de kan være av interesse eller hjelp for andre brukere. Det å lage en post om at en cheat kan brukes flere ganger er det yterst få som bryr seg om da slike koder i ett spill som R:TW totalt ødelegger grunnlaget for en god spillopplevelse.

Skrevet

Denne tråden har ein dårleg emnetittel som ikkje seier noko om kva tråden handlar om. Les kva retningslinjene og nettiketten seier om dette.

Som andre har sagt er det lurt å tenke seg om før ein lagar ein ny tråd. Er informasjonen du postar nyttig? Treng eg opprette ein ny tråd for dette? Det er fleire spørsmål du bør stille deg før du oppretter ein ny tråd.

Denne tråden har minimal med nytteverdi. Dei som er interessert i koder til Total War finner ut dette sjølv, eller oppretter ein tråd der dei spør om dette. Dette er heller ikkje eit emne som egner seg til diskusjon. Så då er det kort sagt ikkje noko poeng med tråden.

Tråden stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...