Gå til innhold

Jeg har "Forhåndsbestilt" BC! Var det lurt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jegvar på Spaceworld og dem sa 15. desember. Med andre ord, ikke vits å stole på noen enda fordi alle oppgir forskjellig dato.

Spaceworld tar ikke imot bestillinger enda forresten (ihvertfall ikke her).

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var innom EB Games idag, og fikk oppgitt at Blizzard oppga 8.12 som antatt release til forskjellige distrubutører på et salgsmøte. Jeg spurte om dette var sikkert eller om det var en antakelse fra butikkens side, og fikk så til svar at det var så sikkert som at Blizzard selv hadde sagt det. Om de vil komme til å avvike fra det, gjenstår å se. *glede seg*

7105861[/snapback]

Det virker mer som du tror på dem fordi du ønsker å tro på dem. Ettersom Blizzard har nektet å si noe konkret, så ville jeg ventet med hele greia. Det blir jo uansett bingo hvilke butikker som får inn spillene først.

Skrevet

Alle butikker kommer til å få inn spillene før release, men dem har ikke lov å selge dem og det er heller ikke noen vits for dem å selge siden det ikke kan spilles før Blizzard vil det.

Gjest medlem-77217
Skrevet
Du gjorde ditt livs største feil der ja :ermm:

7104623[/snapback]

Hello. My name is Joe. Im a wow addict.

Skrevet (endret)
Var innom EB Games idag, og fikk oppgitt at Blizzard oppga 8.12 som antatt release til forskjellige distrubutører på et salgsmøte. Jeg spurte om dette var sikkert eller om det var en antakelse fra butikkens side, og fikk så til svar at det var så sikkert som at Blizzard selv hadde sagt det. Om de vil komme til å avvike fra det, gjenstår å se. *glede seg*

7105861[/snapback]

Det virker mer som du tror på dem fordi du ønsker å tro på dem. Ettersom Blizzard har nektet å si noe konkret, så ville jeg ventet med hele greia. Det blir jo uansett bingo hvilke butikker som får inn spillene først.

7107167[/snapback]

Ja det er jo klart jeg ønsker å tro på dem. Gjør ikke du?! Jeg syns det høres rart ut, men syns også det høres rart at duden bak disken skulle bevisst gå inn for å juge. Vært innom en "god del" ganger, og fyren virker allright. Uansett handler det lite om hva jeg tror; formidler bare informasjonen.

Hva ville du ventet med? Tror du ikke det er noen struktur på hvilke butikker som får spillene til hvilken tid?

Mulig jeg overreagerer, men skjønner egentlig ikke helt hva du vil fram til med den første setningen din heller...

Endret av AndyG
Skrevet

Siden Blizzard ikke har gitt noen dato, så må det du ble fortalt være feil. Blizzard har såvidt jeg har fått med meg også bekreftet at det ikke vil bli gitt noen dato ennå. Da virker det ganske enkelt... Om du velger å forhåndsbestille likevel er jo selvsagt opp til deg. Jeg tar heller en runde i butikkene den dagen det kommer, så jeg slipper å risikere at den sjappa jeg bestilte fra kanskje blir forsinket eller ikke får i første runde...

Skrevet (endret)

Hvorfor snakker alle om komme ut til jul . TBC er ikke noe man gir botr.

Liker personen spillet har han det FØR jul

Hvis ikke gi han Vanlig wow og TBC til sommeren

Endret av War
Skrevet
Siden Blizzard ikke har gitt noen dato, så må det du ble fortalt være feil. Blizzard har såvidt jeg har fått med meg også bekreftet at det ikke vil bli gitt noen dato ennå. Da virker det ganske enkelt... Om du velger å forhåndsbestille likevel er jo selvsagt opp til deg. Jeg tar heller en runde i butikkene den dagen det kommer, så jeg slipper å risikere at den sjappa jeg bestilte fra kanskje blir forsinket eller ikke får i første runde...

7109120[/snapback]

Ja det kan godt være det er feil. Jeg valgte likevel å formidle informasjonen. Jeg sa vel heller aldri at jeg visste eller trodde at det var rett? Jeg sa at det var det jeg fikk beskjed om. Jeg har valgt å forhåndsbestille ja, dette gjorde jeg i januar (eller var det februar?), husker flere kompiser slet med å få seg en kopi i første omgang når originalen kom. Liker å tro at jeg er sikret en kopi når jeg er nr 10 på lista hos EB Games (iallefall en normal versjon). Skulle det så vise seg at butikken jeg forhåndsbestilte i ikke får med det første, kan jeg isåfall falle tilbake på din metode. Håper du får en kopi uten å forhåndsbestille da :)

Skrevet

skjønner ikke vitsen med å forhåndsbestille.

Det er jo bare å gå i butkken å kjøpe det på release dato. Du får det ikke før release dato uanz.

Hvor mange ganger opplever vi ikke at folk som forhåndsbestiller ender opp med å få det etter de som går i butikken.

Den dagen BC kommer ut så kan du sikkert plukke det opp på essoen eller den lokale pølse sjappa.

:p

Skrevet

Skjønner heller ikke vitsen med å forhåndsbestille, med mindre man enten bor milevis unna nærmeste sted de kommer til å selge det eller man skal ha Collector's Edition.

Skrevet

Jeg stoler mer på min bmw320SI enn posten sin transport:) Og vil jeg ha spillet på releasedato så skal jeg ha det i hånden innen 30 min:) Og siden ikke alle dem tusen 14-åringene som vil ha BC i stavanger ikke har bmw eller noen form for bil forøvrig, så skal jeg nok komme dem i forkjøpet å raske med meg et eksemplar:)

Dessuten kjører jeg fortere enn pappaen dems uansett om dem skulle være heldig å bli kjørt:)

Skrevet (endret)

I satte meg opp på "mailalert" på DVDStrax.com på å få vite når BC kommer. Fikk mail for 5 min siden...

De sier de har fått en dato, 26/11...

de har også satt prisen ned fra 316.00 til 199.00... Tviler på at noen vil sette prisen så lav uten at de veit den faktiske kostanaden?

Endret av Footy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...