Gå til innhold

PS3 på finn.no...

And.rs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...1&pos=8&tot=744

Kom over denne annonsen på finn. Er det lurt og slå til her?

Fikk litt lyst på PS3 nå  :love:

7099351[/snapback]

Hvorfor? Japan er vel NTSC? Antar ikke PS3 er sonefri? Eventuelt må du ha adapter til strøm forsyning, og hvordan skal du skaffe PS3 spill? Virker VELDIG dyrt med tanke på alt ^^

Selv om det står han skal kjøpe spill og kontroller så vil han vel ha fortjeneste ut av dette også noe som presser prisen opp enda mer.

Endret av Ghaundan
Skrevet

De fleste TVer støtter vel NTSC nå?

Også er vel sikkert strømadapteren 100-240V som er på ganske mye annet .

Men sju høvdinger er jo litt dyrt (pluss spill), med tanke på at du "fikk lyst" ;)

Skrevet
De fleste TVer støtter vel NTSC nå?

Også er vel sikkert strømadapteren 100-240V som er på ganske mye annet .

Men sju høvdinger er jo litt dyrt (pluss spill), med tanke på at du "fikk lyst" ;)

7099393[/snapback]

Aner ikke, men uansett så blir det endel i tillegg til de 7 tusen, hjelper ikke med maskin som ikke får strøm og ikke har spill som kan spilles.

Skrevet

Hvordan har han fått til å forhåndsbestille disse 20 konsollene er nå det spørsmålet jeg ville stille meg. I Japan ble bl.a. Amazon utsolgt på 4 - FIRE sekunder.. :eek:

Skrevet

Halve betalinga på forhånd, før selve turen foregår. Jeg ville holdt meg langt unna, og heller bestilt selv når det blir mulig fra Japan/USA, hvis jeg absolutt skulle ha den før.

Skrevet

I tillegg må du regne med å bestille alle dine Blu-Ray filmer fra enten USA eller Japan ettersom PS3 ikke er sonefri på film etter det jeg har lest....

-M

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

blir frøktlig tungt da 100kg på et fly? kan man det i det heletatt..

Skrevet

Ja da holder jeg meg langt unna :)... Ja man kan spørre seg hvordan han har tenkt til og frakte dette på fly. Men han skriver han skal sende det i posten da. Mulig bedre og bestille på nett selv...

Skrevet

For å oppsumere mine følelser rundt dette med en gang: :no:

Nei jeg venter heller litt med PS3 til den kommer til Norge. I år skal jeg kose meg glugg ihjel med Wii, for så å kose meg like mye glugg ihjel med PS3 når den endelig kommer til norge.

Og forhåndsbetaling er i mine øyne FYFY til enkelte tinger, som f.eks dette.

Skrevet
Eneste grunnen til at jeg kunne tenke meg denne maskinen er at det er nettopp sluppet linux OS til den  :D

7099571[/snapback]

Hvorfor ikke bare kjøre linux på pc'n? trenger da ikke et tv-spill til 6000 for det eller?

jeg kødder ikke, men jeg forstår ikke helt hva i all verden det skulle være så fint for på et tv spill.

Dr Peedee

Skrevet
Eneste grunnen til at jeg kunne tenke meg denne maskinen er at det er nettopp sluppet linux OS til den  :D

7099571[/snapback]

Hvorfor ikke bare kjøre linux på pc'n? trenger da ikke et tv-spill til 6000 for det eller?

jeg kødder ikke, men jeg forstår ikke helt hva i all verden det skulle være så fint for på et tv spill.

Dr Peedee

7100202[/snapback]

Tror jeg har linux på min gamle Xbox, tror iallefall det. Chippet, vel og merke.

Skrevet
Hvorfor i all verden skal han han ha forskudsbetaling?!

7100360[/snapback]

Det hadde ikke vært noen særlig vellykket hoax om han ikke skulle hatt det vel? Send meg kroner for et parti fiiineste Lurium :D

Skrevet
Hvorfor i all verden skal han han ha forskudsbetaling?!

7100360[/snapback]

I tilfelle noen skulle ombestemme seg og ikke vil ha PS3'en allikevel.. Da vil han jo brenne inne med en PS3.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...