Gå til innhold

wow bilde problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har nettop kjøpt meg wow og installerte det på pc'en.

men når jeg skulle gå inn på wow så kom jeg til innlogings menyen så flimra bildet helt sykt. har hatt wow på pcen før da var bildet fint. :S

har lagt med et bilde men det ble ikke så veldig bra fordi flimringa gikk så fort :S

ps har prøvd og Reinstallere og formatert med det er samme prob :S

post-110123-1161183755_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke så veldig bra skjermkort faktisk det (suger), det er Nvidia GeForce4 MX420.

finner ikke oppgradering for skjermkortet.

men har ikke hatt dette problemet før css og andre spill funker.

Skrevet (endret)

på nvidia.com har du downloads på forsia, undermeny drivers.

vet ikke om dette kan hjelpe deg, når jeg hadde lignende problemer med mitt skjermkort sendte jeg det tilbake. ;)

edit: hvis du ser på screenshoten din ser du at all 2d grafikk er som den skal være, det er 3d grafikken som er fucka. derfor jeg tror det er noe med skjermkortet. du har vel ikke overklokka det?

Endret av Spr0cket
Skrevet

nei har ikke prøvd å overklokke det vet ikke hvordan man gjør det. finner heler ikke noen uptades på nvidia.com :(

noen kompiser sier at jeg må lage en acc å logge inn for å skru ned innstilingene, men jeg vet ikke om det vil funke.

Skrevet

lagge en account på wow-europe.com og gå inn på wow får å stille ned innstilingene ? laster ned driveren nå takk skal du ha :p

Skrevet

100 tussen millioner takk Spr0cket, du redda livet mitt :p er deg evig takknemelig wow funker !! YES nå Skal jeg spille WOW ! Tusen takk for all hjelpen Spr0cket

:dribble::dribble::dribble:

Skrevet

Skjekk video options. Du har en ting du kan huke av.

"Click here if you experience exesive screan tearing", elns. Når jeg brukte den, forsvant det hos meg :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...