Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!

:---{D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mr Sviker

Gir meg dårlige assisasjoner. Hvis du står i stil til nicket er du en idiot, men det er du nok sikkert ikke ;) Uansett, ikke så veldig ''bra'' nick. Men anyway.

7/10 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hrisebro:

Er det navnet ditt eller noe, så du kaller deg Hr Isebro at Isebro er etternamnet ditt eller noe slikt??

Uansett ser det litt rotete ut synes jeg

6/10 :hmm:

Endret av snikaz
Skrevet

DukeCoke

For det første så er det er litt kinkig å si. Dukcoke fordi DUke uttales jo Duk, sant? Ellers så synes jeg det ser bra ut. Den stor bokstaven midt i nicket ser bra ut :)

6/10

Skrevet (endret)
DukeCoke

For det første så er det er litt kinkig å si. Dukcoke fordi DUke uttales jo Duk, sant? Ellers så synes jeg det ser bra ut. Den stor bokstaven midt i nicket ser bra ut :)

6/10

9101807[/snapback]

Det uttales "Djuke" (noe lignenende)

IKKE vurder meg...

Endret av DukeCoke
Skrevet (endret)

Dalh

Kort og greit. Stor forbokstav alltid et +. Men det er ikke noe mere ved navnet enn det.

5/10

Endret av Odovacer
Skrevet

Odovacer:

Jeg liker navn jeg får relasjoner til første gangen jeg hører de. Med andre ord; jeg liker ikke ditt.

2/10

Skrevet

SideburnsKongen veit du, det er så beskrivende sammen med avataren at det nesten skulle hatt en premie.

Litt upersonlig though, og kjipt om du klipper kotelettene.

8/10

Skrevet

Guile er en i Street Fighter 2 (SF2), mener jeg å huske :)

Men uansett;

Bushmills: Greit nick, minner meg litt om WoW (mills) og klangen i det er OK.

Ikke så vanskelig å uttale og ikke noe fjortisgreier. Kanskje litt lite kreativt?

6/10

Skrevet (endret)

Olsenhower er ett bra fungerende spin-off på Eisenhower :) Kunne også fungert som merkenavn for gressklippere :)

"BUY THE AMAZING OLSENHOWER THHREEETHOUSAND TODAY FOR ALL YOUR LAWNMOVING NEEDS!"

Spøk til side, nicket fungerer bra og er lett å huske :)

6,5/10

Endret av Zettie
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...