Sweet_Enough Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Da var ikke ryktene om en "Knights of the Nine" tilleggspakke bare løser rykter likevel. Se her: Pressemelding Pakken kommer både for XBox og PC, og PC-brukere kan velge mellom å kjøpe den i butikken eller laste den ned. Alle versjoner skal være tilgjengelige 21. november.
Nilesen Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Dete høre jo ganske interesant ut. gleder meg
Helgenen Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Dette er det egentlig ikke noe nytt i: Allerede da det ble "avslørt" at PS3 skulle få en Oblivionutgave med tillegssaker i, visste jeg dette. Bethesda har ikke for vane å gi et spillesystem noe bedre software en de andre.. Denne utgivelsen venter jeg på med glede. Derimot vil jeg si at etter annonseringen av en (kanskje to) tillegspakker til Gothic 3 bare 4 dager etter spill-slipp: Det vitner om planlagt melkeku og ypperste griskhet uten bluferdighet! "Knights Of The Nine" på PC blir en knall-pakke!
Beinert Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Fryktet at tilleggspakken skulle komme samtidig som PS3 kom, men ekspansjonen er jo like rundt hjørnet! Endret 18. oktober 2006 av Beinert
Rescue me Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Får haåpe at den ikke kommer til å koste så mye.
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Ai! Dette var jo gode nyheter! Noen som vet hva den skal inneholde?
Loerand Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Knights of the Nine features an all-new faction and quests for noble characters and answers many of the questions surrounding the Ayleid ruins found throughout Oblivion. Players can join a new faction and found their own order of holy knights – leading them into battle against a sorcerer-king and his demonic minions while exploring massive dungeons and searching for legendary relics – the holy armor and weapons of the Divine Crusader. Hva med å lese på sida som det ble linka til?
Gromle Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Den hørtes nå litt tynn ut til å være en fullverdig tilleggspakke. Ihvertfall om man har Bloodmoon og Tribunal i bakhodet. Men forhåpentligvis (og sannsynligvis) er den mer omfattende en den lille teksten på siden gir uttrykk for. Håper Oscuro fikser på denne også, så man slipper den jævla levelscalinga.
Arne Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Korleis skal ein kunne spele tilleggspakken på 360?
Howitz Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 sånn som man spiller tillegspakke på playstation 1 og 2?
Loerand Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Korleis skal ein kunne spele tilleggspakken på 360? 7100506[/snapback] Laste ned på Live?
mitzui Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 dette höres veldig bra bra ut, men det var også på tide. bare håper du slipper å begynne på nytt når du skal installerer det.
magnus90 Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Enig, så lenge jeg slipper å starte på nytt høres det veldig bra ut, men hvis jeg må starte på nytt for å få den til å bli effektiv kan jeg jo laste ned OOO i samme slengen
Loerand Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 dette höres veldig bra bra ut, men det var også på tide. bare håper du slipper å begynne på nytt når du skal installerer det. 7102273[/snapback] Tviler på det, siden de tidligere tilleggspakkene fra Bethesda ikke har krevd det...
Hammarhaus Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Veldig interessant Jeg likte Oblivion veldig godt. En av de beste spillene man kan få tak i
Licht Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Det beste med den er vel i grunn at man får alle de tidligere offisielle plug-inene i tillegg til den nye storyline-saken. Mindre styr med betaling, og alt i en fysisk eske. Får vel finne fram igjen Oblivion i November, da.
marius90 Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 (endret) off klarte ved et uhell og lagre over min ferdige savegame, så må begynne helt pånytt, og da må jeg jo runde det før jeg kjøper denne nye packen igjen, tar så utrolig mye tid å komme dit jeg var. går ikke ann å få tilbake den savegamen på enmåte eller? Endret 21. oktober 2006 av marius90
Sweet_Enough Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Skrevet 21. oktober 2006 Gamezone har allerede Knights of the nine på plass i webshoppen, ser jeg.
Rescue me Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 off klarte ved et uhell og lagre over min ferdige savegame, så må begynne helt pånytt, og da må jeg jo runde det før jeg kjøper denne nye packen igjen, tar så utrolig mye tid å komme dit jeg var. går ikke ann å få tilbake den savegamen på enmåte eller? 7117689[/snapback] Gjorde det samme og da måtte jeg begynne fra siste save, men jeg var så heldig at jeg mistet bare 9 timer
DidzisK Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Derimot vil jeg si at etter annonseringen av en (kanskje to) tillegspakker til Gothic 3 bare 4 dager etter spill-slipp: Det vitner om planlagt melkeku og ypperste griskhet uten bluferdighet! 7096622[/snapback] Jeg er derimot ganske optimistisk om G3 tilleggspakker. NOTR forandret G2-opplevelsen totalt. Jarkendar var like stor som OldWorld, og karakterbyggingen ble helt annerledes enn før, så hvis de gjør noe tilsvarende i en add-on for G3, betaler jeg med glede. Wizard's tower i Oblivion var grei, men egentlig så var det veldig lite. Orrery var bortkastede penger, selv om det er bare snakk om 2$. Det man kan få derfra er ubrukelig, i hvert fall for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå