Gå til innhold

Program hvor jeg kan taste inn en frekvens?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer ann på hva du skal høre på, hvis det er radio, besøk nettstede til radioen

 

MEN hvis det er radio som enten går privat eller lokalt, så ville dette være ulovlig, det ville være og kansje gå inn på en privat frekvens, eller ett verre eksempel gå inn på polititet sin frekvens og tyvlytte der (selv nå om de har fått digitale signal)

 

Annet en offentlig radio og frekvenser vil det rett og slett være ulovlig med ett slikt program, desverre

Lenke til kommentar
Det kommer ann på hva du skal høre på, hvis det er radio, besøk nettstede til radioen

 

MEN hvis det er radio som enten går privat eller lokalt, så ville dette være ulovlig, det ville være og kansje gå inn på en privat frekvens, eller ett verre eksempel gå inn på polititet sin frekvens og tyvlytte der (selv nå om de har fått digitale signal)

 

Annet en offentlig radio og frekvenser vil det rett og slett være ulovlig med ett slikt program, desverre

7093429[/snapback]

 

 

Om det er lovlig eller ikke er mitt problem.. hehe ;) jeg tenkte litt sånn på politi frekvens ja.. noe i den duren.. må jo finnes et sånt prog? alt går ;)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...