Gå til innhold

angående word of warcraft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
lurte på om det gikk an å bruke mic i wow, vis ja så ville jeg vite hvordan, takk :D

7092095[/snapback]

Nei du må bruke et program ved siden av som f.eks Ventrilo. Tenk deg all spammen hvis du kunne bruke mic i WoW. :dontgetit:
Skrevet
hehe, hadde nok blitt  masse spam ja, ok takk for hjelpen

7092239[/snapback]

Altså, veldig mange guilder som "blokkerer", altså muter de som ikke skal si noe. Da mener jeg f.eks kunne offiserene som har "talerett" om man kan kalle det det...

Da blir det nok ikke mye spam..

Dette er selvfølgelig kun under viktige raids, alt annet så prater man med de man vil og motsatt

Skrevet
De mente hvis det hadde vært en generell MIC funksjon i WoW.

Om det skulel fungert måtte det vært via en slik funksjon som i msn f.eks. At en som whisper deg spør om du godtar en mic-samtale osv...

Dette hadde vært en god ide i grunnen, men problemet er at noe slikt vil krevt altfor mye av serverne er jeg redd.

Skrevet (endret)
hehe, hadde nok blitt  masse spam ja, ok takk for hjelpen

7092239[/snapback]

Altså, veldig mange guilder som "blokkerer", altså muter de som ikke skal si noe. Da mener jeg f.eks kunne offiserene som har "talerett" om man kan kalle det det...

Da blir det nok ikke mye spam..

Dette er selvfølgelig kun under viktige raids, alt annet så prater man med de man vil og motsatt

7092696[/snapback]

Sånnt blir det bare tull av imo.. kjipt om en som ikke har "talerett" ikke får sagt ifra om noe på VT som gjør at raidet wiper.. f.eks at noen står for nærme en annen på C'Thun.

Endret av Smeagoldfish

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...