MadRos Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 lurte på om det gikk an å bruke mic i wow, vis ja så ville jeg vite hvordan, takk
Lightningwolf Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 lurte på om det gikk an å bruke mic i wow, vis ja så ville jeg vite hvordan, takk 7092095[/snapback] Nei du må bruke et program ved siden av som f.eks Ventrilo. Tenk deg all spammen hvis du kunne bruke mic i WoW.
Reached Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 14 åringer som skriker i mic på wow = hade wow!
MadRos Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 hehe, hadde nok blitt masse spam ja, ok takk for hjelpen
Hinma Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Huff, ja! Du kan bruke TeamSpeak og/eller Skype. Finnes sikkert flere programmer også.
Footy Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 hehe, hadde nok blitt masse spam ja, ok takk for hjelpen 7092239[/snapback] Altså, veldig mange guilder som "blokkerer", altså muter de som ikke skal si noe. Da mener jeg f.eks kunne offiserene som har "talerett" om man kan kalle det det... Da blir det nok ikke mye spam.. Dette er selvfølgelig kun under viktige raids, alt annet så prater man med de man vil og motsatt
Cannabiskopen Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 De mente hvis det hadde vært en generell MIC funksjon i WoW.
gamer73 Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 De mente hvis det hadde vært en generell MIC funksjon i WoW. Om det skulel fungert måtte det vært via en slik funksjon som i msn f.eks. At en som whisper deg spør om du godtar en mic-samtale osv... Dette hadde vært en god ide i grunnen, men problemet er at noe slikt vil krevt altfor mye av serverne er jeg redd.
John Keats Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 (endret) hehe, hadde nok blitt masse spam ja, ok takk for hjelpen 7092239[/snapback] Altså, veldig mange guilder som "blokkerer", altså muter de som ikke skal si noe. Da mener jeg f.eks kunne offiserene som har "talerett" om man kan kalle det det... Da blir det nok ikke mye spam.. Dette er selvfølgelig kun under viktige raids, alt annet så prater man med de man vil og motsatt 7092696[/snapback] Sånnt blir det bare tull av imo.. kjipt om en som ikke har "talerett" ikke får sagt ifra om noe på VT som gjør at raidet wiper.. f.eks at noen står for nærme en annen på C'Thun. Endret 18. oktober 2006 av Smeagoldfish
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå