Gå til innhold

Komme meg raskere fram!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har lyst på en hest (er undead warrior) men må vere lvl 40 eller60 for og få en (brill)..

er det noen andre plasser jeg kan kjøpe noe jeg kan komme meg raskere fram med?

er lei av og gå og trakke overalt :hrm:

er btw lvl20

Endret av AmD_Rula
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har lyst på en hest (er undead warrior) men må vere lvl 40 eller60 for og få en (brill)..

er lei av og gå og trakke overalt  :hrm:

7092077[/snapback]

Med mindre du er Druide eller shaman er du dømt til og gå. Og ja det suger.
Skrevet

er lei av og gå og trakke overalt  :hrm:

7092077[/snapback]

Med mindre du er Druide eller shaman er du dømt til og gå. Og ja det suger.

7092088[/snapback]

Nessda, må vere noe som kan få meg raskere fram. ..vel ?

Skrevet
En flightmaster  :). Ellers så er det nok bare Mount som kan få deg fortere frem ja.

7092123[/snapback]

var da som F... hva er "mount" ?

Skrevet
En flightmaster  :). Ellers så er det nok bare Mount som kan få deg fortere frem ja.

7092123[/snapback]

Det funker bare til forskjellige land og byer altså over lange avstander. Skal du gjøre et quest blir det MYE trasking fram til lvl 40
Skrevet

Å fly elle ta båt (Zepplins blir det vel til horde'n). Men hvis du er hunter har du en spell eller noe som gjør at du løper ettellerannet % fortere. Og hvis du er rogue så kan du jo alltids sprinte engang iblandt. :)

Du var Warrior du ja... Unskyld. >.< Men som sagt, ellers er det bare å traske rundt på "egne" ben.

Skrevet

Der ser dere, drit i hest og andre griser for å kaste bort tid på Q.

Drep i en sirkel og kun det, drit i alle Quest.

Det er den kjappeste måten.

Tiden du bruker på levere ett Q kunne du fått masse xp med dreping.

Mange sier at det ikke lønner seg for di dem er så uberkjappe på thootbot eller kan Questene. men en eller annen gang kommer du til å løpe ett sted uten xp for å levere ett Q. Eller gå forbi ett dyr for å drepe det bak som er ett Q item.

På min prest som var den eneste jeg levelet sånn først til 60 uten yrker skjekket jeg /played på når jeg drepte ragnaros da med 6 T1 og det var 9 dager og noen min.

Skrevet

Grinding = kjedeligt. Jeg ville ikke tatt en jobb bare fordi jeg får høy lønn der. Hva man gjør mens man jobber betyr mye også, vil ikke kjede seg på jobben vettu. :no:

Skrevet

Ja, har hørt at du burde grinde på ett sted istedenfor å queste. Mount er allikavel ganske nyttig. :)

9 dager og noe minutter? Det er ganske kjapt. Chatter så mye at halve tiden jeg jeg spiller går med på snakking.

Skrevet (endret)

Tenkte han skulle fortere frem i lvl jeg, men og han skal gå fra bonfire til bonfire på en RP server kan mount være kjekkt. Skaff deg en sprint trinket og speed på sko.

EVT egene løpe sko

Endret av War
Skrevet
Tenkte han skulle fortere frem i lvl jeg, men og han skal gå fra bonfire til bonfire på en RP server kan mount være kjekkt. Skaff deg en sprint trinket og speed på sko.

EVT egene løpe sko

7092798[/snapback]

Har sko med 3agilty -3stamina , men merker ikke noe mere fart med di

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Men det er ganske dyrt. :p

Det beste er vel å lvl'e til 40 bare, tar ikke så lang tid. ;)

Skrevet (endret)

EVT egene løpe sko

7092798[/snapback]

Har sko med 3agilty -3stamina , men merker ikke noe mere fart med di

7092834[/snapback]

Du må få tak i en Blacksmith som enchanter dem så det går fortere.

Endret av War

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...