Gå til innhold

Naruto, hvem synes du passer sammen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å herre. er forumet fyllt av narutofans eller? Nartoditt narutodatt, og en og annen skjelden gang narutodott.

 

/whine

 

Men on-topic: shikamaru og temari kan det nok bli noe mellom ja! Har ikke lest videre i mangaen enn animen er kommet, vil vente på den. Og regner med gaiden kommer før jul:D

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Å herre. er forumet fyllt av narutofans eller? Nartoditt narutodatt, og en og annen skjelden gang narutodott.

 

/whine

 

Men on-topic:  shikamaru og temari kan det nok bli noe mellom ja! Har ikke lest videre i mangaen enn animen er kommet, vil vente på den. Og regner med gaiden kommer før jul:D

7096765[/snapback]

 

Å herre. er forumet fyllt av drittunger eller? Drittunger ditt drittungerdatt, og en og annen skjelden gang drittingedott.

 

/whine.

 

Men off-topic: RETTSKRIVING R PHUN

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Så hvorfor fan leste du OG svarte på den?

8281815[/snapback]

 

I håp om at den var noe bedre enn dette; jeg svarte for å få ut min frustrasjon. Hvorfor er denne tråden startet i utgangspunktet, da det finnes tråder der man kan diskutére Naruto fra før?

 

Det blir litt dumt hvis man skal starte en tråd for alt: "Hvem er søtest i Naruto?""Hvor mange tenner tror du de forskjellige karakterene i Naruto har?" Etc.

Endret av Uin Viel
Lenke til kommentar

Det finnes forums på nettet som er reint for å rante og få frustrasjonen ut.

De mange trådene kommer av at. Naruto er verdens mest populære anime, folk vil gjerne diskutere alt ved den. Hvorfor ikke? Og alt man skriver i den generelle naruto-tråden vil bare bli overdøvet etter en side uansett.

 

Dessuten tror jeg neppe du egentlig tror noen noensinne vil komme med en "hvor mange tenner..." tråd. Denne tråden er faktisk saklig for storyen i Naruto. "hvem er søtest?" ville jo nesten vært saklig, bare det at karakterene er tegninger.

 

edit: staving

Endret av krigsnaut
Lenke til kommentar
Det finnes forums på nettet som er reint for å rante og få frustrasjonen ut.

De mange trådene kommer av at. Naruto er verdens mest populære anime, folk vil gjerne diskutere alt ved den. Hvorfor ikke? Og alt man skriver i den generelle naruto-tråden vil bare bli overdøvet etter en side uansett.

 

Dessuten tror jeg neppe du egentlig tror noen noensinne vil komme med en "hvor mange tenner..." tråd. Denne tråden er faktisk saklig for storyen i Naruto. "hvem er søtest?" ville jo nesten vært saklig, bare det at karakterene er tegninger.

 

edit: staving

8285541[/snapback]

 

Jeg satt det på spissen for å fremheve budskapet mitt. Det håper jeg du forstår.

Lenke til kommentar

Vel, poenget mitt er bare at vi som er Narutofans driter langt i hva du synes om at vi liker å diskutere om det vi liker. Hvis du ikke liker Naruto-trådene kan du bare la være å lese dem, ihvertfall la være med å poste slikt. Det er frekt, uhyggeligt og spam_hormel_icon_20040503.jpg.

Endret av krigsnaut
Lenke til kommentar

Uavhengig av hva du mener, så blir unødvendige tråder som oftest stengt på dette forumet. Som oftest gjør moderatorene en veldig god jobb der - men tydeligvis ikke her. Jeg ser selv på Naruto, og leser mangaen, men dette blir bare for dumt. Bidrar kun til å holde standarden på denne delen av forumet nede. :shrug:

 

Det hadde vært flott om man kunne holdt slike temaer i tråder hvor det hører hjemme, ikke lage nye tråder for hver gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...