Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermen blir svart under spill


Anbefalte innlegg

Jeg har en laptop (notebook) som etter 10-15min med World of Warcraft plutselig blir svart. lysa for "på" er forsatt på så den slår seg ikke av.

Jeg kan arbeide i windows eller se på film så lenge jeg vil uten at det skjer noe, men etter en stund i WoW så blir skjermen bare svart.

 

Noen ideer om hva jeg kan/må gjøre??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en laptop (notebook) som etter 10-15min med World of Warcraft plutselig blir svart. lysa for "på" er forsatt på så den slår seg ikke av.

Jeg kan arbeide i windows eller se på film så lenge jeg vil uten at det skjer noe, men etter en stund i WoW så blir skjermen bare svart.

 

Noen ideer om hva jeg kan/må gjøre??

7085779[/snapback]

kanskje der er raten eller hz som er feil.. prøv å sette ned det...

Lenke til kommentar
Jeg har en laptop (notebook) som etter 10-15min med World of Warcraft plutselig blir svart. lysa for "på" er forsatt på så den slår seg ikke av.

Jeg kan arbeide i windows eller se på film så lenge jeg vil uten at det skjer noe, men etter en stund i WoW så blir skjermen bare svart.

 

Noen ideer om hva jeg kan/må gjøre??

7085779[/snapback]

kanskje der er raten eller hz som er feil.. prøv å sette ned det...

7086991[/snapback]

 

 

nope trur ikkje det.

Om hz var feil ville den ikkje gitt noe signal. Her er det sankk om at den 'slår seg av' etter 10-15min.

Lenke til kommentar
out on a limb here....

men sjekk at display i powersettings ikkje er satt til noen tid.

om den er prøv always on eller noe sånt

7086972[/snapback]

 

 

har satt den til "never" i powerdisplayet både på med lader og med batteri nå. Men trodde da ikke skjermen alene skulle ta kvelden lissom, uten at resten av pcen gikk i no pausemodus også.

Det som skjer er at skjermen blir svart og det andre fryser lissom, for jeg får jo ikke gjort no med svart skjerm, så må restarte med powerknappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...