Gå til innhold

Noen som har smakt laktoseredusert melk?


Meflee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Lurte på om det var noen som hadde smakt laktoseredusert melk? Hvordan smaker den? Er den omtrent som vanlig melk eller smaker det høgg? Har hatt en del vondt i magen pga at jeg drikker så mye melk, så vurderer å prøve den laktosereduserte. ;)

 

Takker for svar  :D

7085231[/snapback]

SMAKER IKKE MYE BRA NEI :thumbdown:, uff å uff, men det er sikkert noen som er uening med meg:P

Lenke til kommentar
Hei!

 

Lurte på om det var noen som hadde smakt laktoseredusert melk? Hvordan smaker den? Er den omtrent som vanlig melk eller smaker det høgg? Har hatt en del vondt i magen pga at jeg drikker så mye melk, så vurderer å prøve den laktosereduserte. ;)

 

Takker for svar  :D

7085231[/snapback]

SMAKER IKKE MYE BRA NEI :thumbdown:, uff å uff, men det er sikkert noen som er uening med meg:P

7085267[/snapback]

 

Var omtrent det jeg tenkte meg :!:

Lenke til kommentar
Hei!

 

Lurte på om det var noen som hadde smakt laktoseredusert melk? Hvordan smaker den? Er den omtrent som vanlig melk eller smaker det høgg? Har hatt en del vondt i magen pga at jeg drikker så mye melk, så vurderer å prøve den laktosereduserte. ;)

 

Takker for svar  :D

7085231[/snapback]

SMAKER IKKE MYE BRA NEI :thumbdown:, uff å uff, men det er sikkert noen som er uening med meg:P

7085267[/snapback]

 

Var omtrent det jeg tenkte meg :!:

7085460[/snapback]

du kan jo prøve den med jordbær smak, MEN smaker enda ikke noe godt:P

Lenke til kommentar
Hei!

 

Lurte på om det var noen som hadde smakt laktoseredusert melk? Hvordan smaker den? Er den omtrent som vanlig melk eller smaker det høgg? Har hatt en del vondt i magen pga at jeg drikker så mye melk, så vurderer å prøve den laktosereduserte. ;)

 

Takker for svar  :D

7085231[/snapback]

SMAKER IKKE MYE BRA NEI :thumbdown:, uff å uff, men det er sikkert noen som er uening med meg:P

7085267[/snapback]

 

Var omtrent det jeg tenkte meg :!:

7085460[/snapback]

du kan jo prøve den med jordbær smak, MEN smaker enda ikke noe godt:P

7085513[/snapback]

 

 

Jaok, hater egentlig sånne melkeprodukter tilsatt smak, men er kanskje verdt et forsøk ;)

Lenke til kommentar
Lillesøsteren min drikker laktoseredusert.

7085575[/snapback]

 

Gjør begge lillesøstrene mine også, da de er fra Asia og derfor ikke tåler laktose så godt. Ingen av de liker vanlig melk mer, fordi de er så vandt med den laktosereduserte, så det er nok bare en vanesak.

 

Er jo egentlig ikke verre enn å kjøpe en kartong og smake.

Lenke til kommentar
Lillesøsteren min drikker laktoseredusert.

7085575[/snapback]

 

Gjør begge lillesøstrene mine også, da de er fra Asia og derfor ikke tåler laktose så godt. Ingen av de liker vanlig melk mer, fordi de er så vandt med den laktosereduserte, så det er nok bare en vanesak.

 

Er jo egentlig ikke verre enn å kjøpe en kartong og smake.

7087311[/snapback]

 

 

Joa ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...