Gå til innhold

Pirat virksomheter på internett


Anbefalte innlegg

Den var dyp Vice!

Vil bare si at jeg laster ned nesten alt jeg kommer over, men filmer jeg liker kjøper jeg. Spill derimot er jeg ikke villig til å gå så langt at jeg betaler penger for, det er gøy, men ikke så gøy at man svir av 4-500 kr på det.

7139304[/snapback]

Spill må du se hvor mye underholdning du får utifra prisen, et spill som koster feks. 400kr er jo mye billigere enn en film som koster 200. Et spill til 400-500 bør du hvertfall vare i ca. 15timer. mens en film varer som regel bare 1,5 timer.

Ser at Valve blir nevnt som overkommelig pris, det er så feil som det kan få blitt: med det nye "episodesystemet" er prisen på et Valvespill blitt svinedyrt! Men dessverre lar mange seg lure av den tilsynelatende lave utsalgsprisen, det de ikke tenker på er at spilllengden er ultrakort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er nok ikke alene desverre, men jeg reduserte det litt her for et års tid siden da min datter hadde en venninne på besøk og de sammen satt og lastet ned,venninna hadde ikke tilgang til nett og dermed skulle det foregå hos oss.

Vel la oss si det slik, jeg fyrte i ovnen med ca 35 - 40 cder den kvelden  :thumbup:

7084636[/snapback]

 

Miljøsvin!

 

 

Jeg laster ned som aldri før, men jeg kjøper det jeg liker(eller hvis det er star trek...da MÅ jeg bare ha det!).

 

Når jeg får fiber innabords, kommer jeg til å ha egen warez-server med kryptert ftp-tilgang slik at alle vennene mine får nyte godt av linja mi!

 

edit:

Spill slik som HL2 laster jeg ned, spiller, og kjøper de når prisen har gått litt ned.

Kanskje fordi jeg er ikke så fan av valve sine produkter(selv om det er utrolig bra spill de lager).

 

BF2 forhåndsbestilte jeg, og har sikkert spilt mindre enn HL2..rart igrunn.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Snakket egentlig spesifikt om Half-Life 2 pakken og Day of Defeat på Steam. Glemte vekk episode-opplegget i farten.

 

Synes det er en veldig grei pris for HL2 + CS osv. siden det gir mange timer moro for de som liker denslags spill. Finnes i tillegg mange mods også så du får enda mer ut av det.

 

Men det er godt mulig det blir en ond sirkel ut av piratkopieringen. Produsenter får solgt færre spill og må sette opp prisene, og sånn fortsetter det. Er usikker på hvor mye spillprisene har økt de siste årene, mens synes de er for høye. Da snakker jeg kun om PC-spill. Konsoll-spill koster jo en palle med skjorter som regel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...