MiniGod Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Hvordan deler man en HDD på en local server ut på localt netverket, så andre PCer på lan kan se HDDen inne på Min Datamaskin, vedsiden av hardiskene du har på din egen PC? Lenke til kommentar
iknowlittle Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 det er ikke så lett å fortelle deg uten å vite hva slags Os du kjører windows eller linux og hvilken type (XP,ubuntu,win98 eller andre) Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Oy.. sorry.. Windows XP. Alle på netverket også. Home edition hvis det skulle være nødvendig. Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Min datamaskin/høyreklikk på disken du skal dele/trykk "deling og sikkerhet/trykk "del denne mappen på nettverket"....that's it...kort fortalt.. Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Da kommer den ikke i Min Datamaskin på de andre PCene. Da er den bare i Mine Netverkssteder. Lenke til kommentar
iknowlittle Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) spørsmål tatt opp og besvart iløpet av 11 minutter ... telenor og netcom m.fler , dere har noe å lære ! ups litt rask der ... innefor mine nettverkssteder skal det være noe som heter "koble til nettverkssted" , se om du finner den og om den hjelper deg ! Endret 16. oktober 2006 av iknowlittle Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Takk. Det funket... Takk Takk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå