Gå til innhold

Mobilen som føler at den er stjålet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Skulle telefonen komme for langt bort fra ID-brikken, vil den automatisk sperre seg selv. Dermed vil ikke noen ha mulighet til å misbruke den om den blir stjålet eller om du skulle miste den.

Jeg håper virkelig at telefonen åpner seg av seg selv når den kommer nær ID-brikken igjen, jeg har i hvert fall en stor uvane med å ta med meg enten bare lommeboken (hvor idbrikken hadde havnet) eller bare mobilen hvis jeg skal på butikken eller lignende.

Endret av Lomz
Skrevet

Tenk om man klarer å miste den lille ID-brikken da. Hva gjør man da? Skulle jeg hatt den telefonen måtte det ha vært mulighet for å koble ut denne funksjonen, da den i mine øyne er ganske håpløs.

Skrevet

Dette virker jo bare latterlig.. La oss si at du har denne ID-brikken i lommeboken og noen stjeler lommeboken din. Hva gjør du da? Jo du ringer til banken med mobilen din for å sperre kredittkort osv.. Men vent, telefonen er jo låst! ohh no! Så tyven har ikke bare fått med seg en vanlig lommebok, men en lommebok med ekstra tid til å tømme kortene på! Genialt :D

- hsds

• Opprett ny...