Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Skrevet
En gul ostebit, tja kan funke. Ellers kul nok avatar. 8/10 til deg. Hva tyks om min?

7247080[/snapback]

raring med tomt blikk inn i kamera.. ikke no spez egentli men funker som avatar 5/10

7247292[/snapback]

Ditto ;)

5/10

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stygg klokke med feil størrelse. 3/10

7252840[/snapback]

Solid: Avataren din er nydelig, når jeg ser på den ser jeg for meg fluefisking og en drage av no slag, bestis. :D

9,9/10

Skrevet (endret)

kenny-

Anime, jeg elsker anime, og det der er et kult bilde, med en stylish liten påskrift ;)

8/10

jalla`n

Håper du ikke blir lei deg, men avataren din er rimelig stygg egentlig. Vist du har planer om å bruke den , burde du iallefall sprite den litt opp, og plassere den litt lavere :)

2/10

Endret av Kjekssjokolade
Skrevet (endret)
jalla`n

Håper du ikke blir lei deg, men avataren din er rimelig stygg egentlig. Vist du har planer om å bruke den , burde du iallefall sprite den litt opp, og plassere den litt lavere :)

2/10

7252956[/snapback]

quote fra meg selv:

Rabla den sammen i PS

Brukte nærmere 30 sek på den mens jeg lette etter en ting i verktøylinjen på PS

Edit:

Javel, du har overbevist meg.

På tide å sette inn mesterverket mitt jeg jobber med :cool:

Kommer snart (dragehode)

Edit2:

Der var den oppe, og jeg poster et real size bilde (beinet som stikk opp over nesa er litt skeivt ja!)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

headofdragongh7.jpg

Endret av jalla`n
Skrevet

Kontorstol, stiligt bilde, men ikke no spesielt over det. Blir litt..tja, kjedelig og normalt kanskje?

Uansett, jeg tror jeg ville kjent det igjen om jeg hadde vært aktiv i samme tråder som deg. Derfor gir jeg 5 av 10. Mitt på treet altså. Funker utmerket, men ikke no sånn jeg stopper opp av og tenker over ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...