Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''Psychedelisk'', mørkt bilde som stiller spørsmål om det er et mål i å nå målene sine eller gå den meningsløse veien dit. Slik jeg ser det. Ellers fin kvalitet. 9/10

Skrevet

Teodurull:

Morsom avatar. Fint med litt juleting. Men litt dårlig paint-tegna. Kvaliteten er vel ikke noe å snakke om heller.

3/10

Skrevet

Atir_

Fortsatt ikke noe fan av din avatar:P

3/10

Ikke vurder den jeg bruker nå, vurder den jeg skal bruke når jula er over.

Legger den til som vedlegg.

Skrevet

Andeby

Hm, donald. Passer til navnet ditt, + for det.

Kjedelig bakgrunnsfarge.

Litt for rufsete ramme, kanskje det er meningen.

6/10

- Pil nede til høyre

7557353[/snapback]

Den symboliserer bare at det snart er jul, så kan jeg snu den etter den 24.

Skrevet

Kjekssjokolade

En ytterst beundringsverdi svart fargeklatt med hvite fargeklatter plassert i perfekt harmoni. Den gylne balansen mellom svart og hvitt gjør det til et mesterverk av to fantastisk dimensjoner. Som om det skulle vært Gud's enebårende sønn.

10/10

Skrevet

Sorry, men den der var dessverre fæl. Forsåvidt greit med babe-avatar, selv om det er ganske upersonlig og slikt - men her ser man omtrent null av jenta. Ikke ser vi noe vakkert ansikt, fordi det avataren er så liten, og vi ser heller ikke noe annet av kvinnens kjøtt, da det er en eller annen grønn ting som dekker halve avataren, og som jeg syntes er veldig uinteressant. Jeg vil anbefale deg å finne en ny en - det er iallfall min personlige mening :(

Goscinny ;)

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Hva er det Rasch holder på med? Bytte ut sin velkjente "stålavatar" med slikt rask... :hmm: Liker din forrige avatar for mye til å gi deg poeng på denne :hrm:

Skrevet (endret)

Ser at Pencilcase ikke ser hvem denne avataren ligner på, og ser heller da ikke genialiteten i den..

Den forrige var bare noe søppel jeg lagde i photoshop! :D

MEN; Herlig avatar du har pencilcase! Oh the memories!

10/10!

Endret av Rasch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...