torsvb Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei Har en Dell X1 som jeg vil ha koblet til Internett der det er dekning for Edge og 3G. Passer dette "datakortet" i Dell X1 eller mangler den inngang for det? Må jeg isåfall kjøpe en telefon med 3G og edge for å få full utnyttelse? Har bare edge på den jeg har nå (Samsung X820), men batteriet blir fort flatt om den skal brukes som modem. Datakortet fra netcom: https://netcom.no/privat/abonnement/connect.html takk for svar Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Kan ikke huske at X1-en har et PC-kort (PCMCIA-slot). Den har vel kun to kortplasser for flashminne fra digitalkamera. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2006 Surfer med ein Dell X1 nå. Du vil slite med å få inn det kortet i X1'n din, den har nemlig ingen pcmcia kortplass. Du kan kjøpe deg ein mobiltelefon med 3g og blåtann og bruke 3g nettet på den måten. Dell X1 har ingen IR port heller. Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Ok, takk for svar. Hvis jeg bruker mobilen jeg har nå som modem (har EDGE), blir da folk som ringer til meg mens jeg er på internett møtt av opptattsignal? Isåfall må jeg bestille et nytt abbonnement med et nytt nummer istedenfor bare tjenesten på mitt vanlige mobilabbonement. Lenke til kommentar
tigergutt1 Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Ok, takk for svar. Hvis jeg bruker mobilen jeg har nå som modem (har EDGE), blir da folk som ringer til meg mens jeg er på internett møtt av opptattsignal? Isåfall må jeg bestille et nytt abbonnement med et nytt nummer istedenfor bare tjenesten på mitt vanlige mobilabbonement. 7180945[/snapback] NetCom vil om kort tid komme med et PC-ekspresskort som du sikkert kan bruke. Regner med PC'en din har det..? :-) Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Dell X1: Tilkoplingsmuligheter: 2x USB 2.0, Bluetooth, FireWire (4 pins 1394a), CF- og SD-minnekortleser, D-SUB (VGA-tilkobling), hodetelefonutgang, mikrofoninngang, hull for Kensingtonlås Ser ikke ut som den har det heller Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Dell X1:Tilkoplingsmuligheter: 2x USB 2.0, Bluetooth, FireWire (4 pins 1394a), CF- og SD-minnekortleser, D-SUB (VGA-tilkobling), hodetelefonutgang, mikrofoninngang, hull for Kensingtonlås Ser ikke ut som den har det heller 7182369[/snapback] Jeg har ikke hørt at NetCom kommer med et PC-Ekspresskort, men om litt under en måned kommer en USB-variant. Denne kan du bruke både på stasjonær og bærbar PC, og da er hele problematikken borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå