Gå til innhold

Den store: ''Noen her som vi spille''-tråden.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Oi oi oi! ser ut til at det blir en del folk? :D

Men bare så det er klinkende klart er jeg übern00b som bare dilter etter andre, og gjør som jeg får beskjed om. Duger ikke stort i nærkamp, og eneste jeg duger til er egentlig healing og lignende..

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Jeg whiner aaldri! :D Spiller helst medic og assault.. Men hvis jeg spiller assault må jeg ha backup ;)

Skrevet
Nå vet jeg ikke helt hva Steina har tenkt på her, om det blir noen taktikker eller lignende. Men i klnkamper er det uansett kun 2 kit som blir brukt; Medic og Anti-Tank.

7098299[/snapback]

Medic og Anti-Tank.?

1 word BORING/BULLSHIT/CRAZY/MOTHER***** :D

Skrevet
Nå vet jeg ikke helt hva Steina har tenkt på her, om det blir noen taktikker eller lignende. Men i klnkamper er det uansett kun 2 kit som blir brukt; Medic og Anti-Tank.

7098299[/snapback]

Medic og Anti-Tank.?

7098320[/snapback]

Ja, en sjelden gang brukes Spec Ops. Enten av commander rundt baser (main) eller og/eller jihad-bil.

Skrevet

7098299[/snapback]

Medic og Anti-Tank.?

7098320[/snapback]

Bra du ikke spiller i klan da :)

Skrevet

7098299[/snapback]

Medic og Anti-Tank.?

7098320[/snapback]

Bra du ikke spiller i klan da :)

7098616[/snapback]

MHM :D

Skrevet

Dette blir inndeling av lag 10 minutter før Restart-Live, så får lagene lage taktikkene over Ventrilo, og spille etter egene spilleregler :wee:

Det blir nok aktivert "no vehicles" på de fleste maps. :)

Skrevet (endret)

Kom nettopp hjem med spillet nå. Skal unlocke granater og revive kit først, så blir det team-leader spec-greier! :)

Har vært team leader siden demoen nå, og det er fett. Om noen har spilt på TV2/battlefield.no i demoen har de kanskje sett Tanith squad, som har toppet omtrent hvert game vi har spilt.

Gleder meg!

Edit: TT! Jeg leste feil. Trodde topic var "Noen her som HAR spillet"-tråden.

Vel. Jeg har uansett spillet!

Endret av Boheme Netter
Skrevet (endret)
Legger ut link til VT (Ventrilo) for de som ikke har det:

LIIIIIIIIIINKZ0000RZ

7103671[/snapback]

har ikke Ventrilo, skal heller ikke ha :D dritter fokk i jæv*** msn IRC å alt det andre Kødde :!:

7104440[/snapback]

Hva faen feiler deg egentlig?

Skal du være med å spille eller ikke? Hvis ikke, dra deg en viss annen plass og spam.

Endret av Zevs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...