Gå til innhold

Bot til blogg av noe slag


Anbefalte innlegg

Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle legge dette, men jeg la det her. Så visste jeg eller ikke hva jeg akkurat skulle kalle dette:P

 

Jeg lurte på om det var noen som har gidda å lage en verve bot til et spill/blogg er ikke helt sikker på hva det er for noe:P Det er sånn at du kan verve folk osv.

 

Verve link: Fjernet av moderator

 

Så lurte jeg på om noen har gidda å lage bot til det der.. PS. trenger ikke å ha sånn seriøse brukernavn, men sånn at den verver mange folk på kort tid...

 

Info:

-Den skal skrive inn brukernavn, passord og mail (mailen må ha med @)

-Boten trenger ikke å ha seriøse brukernavn og passord.. Kan jo derfor bruke rand() ;)

 

Så egentlig tror jeg ikke dette har vært noen sak for di som kan php:)

Jeg kan jo også spørre om noen gidder å lage bot med c/c++ ;) Har ikke noe si. men hvis noen lager bot med c/c++ så vil jeg gjerne ha sånn at de må skrive inn link til verve tingen, så andre også kan få bruk for den;) Håper noen gidder å hjelpe meg med dette store/lille prosjektet...

 

Jeg vil lage bot grunnet; at den siden der er jo så fatal teit å dårlig:S og jeg håper noen er enige. Tenk at folk bruker penger på å kjøpe seg noe som heter "snadderdollar" Altså 15 åringer som kjøper seg sånne ting, det er jo helt på trynet.. Den barnslige siden wett:P

 

Er det noe mere du lurer på som ikke jeg har svart på så er det bare å spørre hva jeg mener;)

Tar alle svar gått om. Å Hvis ikke denne tråden egner seg til dette forumet så bare slett den...

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, siden er dårlig... Å hvis vi verver folk får vi ikke snadderdollar... men hvis vi verver folk kan vi _VINNE_ snadderdollar.. Men uansett er liksom siden HELT idiotisk dårlig. +at jeg vil bare gjøre det plagsomt for snadder.com. Jeg laga meg en bot som spamma FULLT av Gjestebøker.. men jeg kan ikke lage en bot som skriver forskjellige ting. For jeg bruker et program som heter actool, og der kan man ikke skrive rand() osv:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...