Gå til innhold

Snus til USA!


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er i USA for tiden. Da jeg reiste kjøptet jeg 10 bokser, men som dere vet, forsvinner 10 bokser alt for fort - hver gang =(

Så nå har jeg sett litt rundt på nettet, og funnet litt forskjellige nettbutikker som selger snus. Noen som har erfaringer med å kjøpe snus over nett?

Noen alternativer jeg har kommet frem til er:

Snusbutiken.se

BuySnus.com

Snusdirect.com

 

Men jeg vet ikke hvilke som er bra, jeg går egentlig utifra de er noen lunde de samme. Snusdirect.com ser kanskje ikke like troverdig ut som de 2 andre. Så det jeg egentlig lurer på er om noen har noen anbefalinger til sider hvor jeg kan bestille.

 

-MortenGj

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JEg trodde det var ulovlig å snuse i andre land enn norge danmark og sverige.... I Frankrike og andre europeiske land blir det jo sett på som et slags narkotikum

7067027[/snapback]

 

Er ikke lov å selge det, i hvert fall. Men det tror jeg har mer med verning av kultur osv. å gjøre.

Lenke til kommentar
JEg trodde det var ulovlig å snuse i andre land enn norge danmark og sverige.... I Frankrike og andre europeiske land blir det jo sett på som et slags narkotikum

7067027[/snapback]

 

Er ikke lov å selge det, i hvert fall. Men det tror jeg har mer med verning av kultur osv. å gjøre.

7068797[/snapback]

....eller fordi du kan få kreft i munnhulen ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor er det lov å selge røyk i hele eu? Fordi noen med makt har gjort det sånn, at eu ikke skal selge snus pga. konkuranse, hvis flere i eu hadde snusa, ville det spart mange tusen liv.

7074676[/snapback]

Man kan ikke kutte en så stor industri som er overalt. Derfor blir det ikke ulovlig.

 

Dessuten er forbud bare noe tull fordi man mister kontrollen. Synes også folk må få ha friheten til å f.eks. nyte en røyk en gang iblandt. Ellers går vi mot et slags kommunistisk samfunn full av strenge regler.

Lenke til kommentar
Noe som aldri har blitt bevist, så du kan drite i å hijacke denne tråden og skape en megadiskusjon.

7074456[/snapback]

Hva anser du som bevist?

 

Jeg kan finne frem flere titalls undersøkelser fra google som viser at de som snuser har mye større sjans for å få kreft i munnhulen enn de som ikke snuser. Men dette er kanskje ikke bevis for deg?

 

Nei, skal ikke hijacke denne tråden, men det er heller ikke bevist at snus IKKE forårsaker kreft i munnhulen.

Lenke til kommentar
BuySnus er glimrende :p

En kompis brukte de da han bodde i statene, og jeg bruker de jevnlig her sånn ellers :p

7072808[/snapback]

 

 

Takk, endelig et svar på det jeg faktisk lurte på =) Men takk alle sammen, for interessen. =D

-MortenGj

 

EDIT: Feilquote

Endret av MortenGj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...