Gå til innhold

kan jeg ha et geforce4 ti4600??


GoBu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle disse kortene er vel bakover kompitable?

 

Kan ikke tro noe annet. Hvertfall når du tenker på feks Radeon 9700 korta. De er jo 8x, men kjører jo greit på 4x.

 

Tror du trygt kan prøve på det. Du kan tvilsomt ødelegge noe hvertfall. Ikke at jeg er 100 % sikker da. Bare 99.

Lenke til kommentar

Ja det går bra. Det sprørs self litt hvilket system du har, men hvis du har ett system uten agp 4, spørs det om du merker forskjellen mellom 4200 eller 4600. Det vil absolutt hjelpe med nytt kort, men husk at det ofte kan vere selve systemet som er flaskehalsen, så det er kansje på tide å tenke på en større oppgradering??

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-05 23:19, skrev Rayline TWB:

Ja jøss, det går helt greit. AGP er bakoverkompatibel, så selv om kortet ditt er 4x, så spiller det ingen rolle. Det du imidlertid må være dønn sikker på er at hovedkortet ditt støtter 1,5V Grafikkort. Det må du sjekke!!


Nuh vel, det er vel heller et spørsmål om grafikkortet støtter 3.3 volt ja. For 1x/2x AGP er kun 3.3 volt. Det er 4x AGP sporene som støtter/krever 1.5v. Men ta en titt her. Der står det svart på hvitt at GF4 Ti4600 støtter AGP 1x/2x/4x. Så det er bare å sette igang med oppgradering!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-05 19:59, skrev GoBu:

jeg har:

amd 1400mhz

768 ddr

stort kabinet

wd 120gb + st 30gb


 

Jeg synes egentlig det høres ganske utrolig ut at HKet ditt ikke støtter 4x AGP. Dette oppsettet med DDR RAM kan tross alt ikke være så gammelt og 4xAGP har vært der ute en stund. Sjekk hva slags HK du har og dobbelsjekk med hjemmesiden til produsenten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...