Gå til innhold

X360 FIFA07 VS PES6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel ikke helt enkelt å sammenligne to spill som ikke har kommet ut ennå. Men mulighetene er jo gode for at PES fortsatt er det beste av de to.

Og joda, det er finter på fifa07 til x360.

7081015[/snapback]

 

 

Du er jo helt på jordet! EA har selv gått ut å sagt at det ikke er finter på spillet.. Så med mindre du har fått en ''super'' versjon av spillet eller drømt det, burde du la vær å komme med slike påstander!

7081674[/snapback]

 

http://www.youtube.com/watch?v=dNaXcyvOa3Q

http://www.youtube.com/watch?v=fUeXIyNHQlc

 

Skal visstnok være fra demoen. Der har du begrunnelsen for påstanden min. Har vært en diskusjon om det på forumet her før skjønner du.

7081867[/snapback]

 

 

for meg så det der ut som animasjons feil eller en rar bug

Lenke til kommentar
Er vel ikke helt enkelt å sammenligne to spill som ikke har kommet ut ennå. Men mulighetene er jo gode for at PES fortsatt er det beste av de to.

Og joda, det er finter på fifa07 til x360.

7081015[/snapback]

 

 

Du er jo helt på jordet! EA har selv gått ut å sagt at det ikke er finter på spillet.. Så med mindre du har fått en ''super'' versjon av spillet eller drømt det, burde du la vær å komme med slike påstander!

7081674[/snapback]

 

http://www.youtube.com/watch?v=dNaXcyvOa3Q

http://www.youtube.com/watch?v=fUeXIyNHQlc

 

Skal visstnok være fra demoen. Der har du begrunnelsen for påstanden min. Har vært en diskusjon om det på forumet her før skjønner du.

7081867[/snapback]

 

 

for meg så det der ut som animasjons feil eller en rar bug

7082231[/snapback]

 

 

Har også vanskelig for å tro at det der er finter som man kan bruke i spillet! Gleder meg til spillet blir å finne i butikkene så vi får oppklaring i dette..

Lenke til kommentar

De to videoene viser ingen finter! Den med Ronaldo der, er en ganske vanlig vending som forekommer ganske ofte ved stopp/snu, og den andre der så ut som en vanlig vending som ble bommet litt på og smalt i beinet og dermed ble løftet litt opp.

 

Edit: Spesifiserte posten litt.

Endret av CheX
Lenke til kommentar

Mulig, henviste bare til en tidligere tråd som du kan finne her -> https://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t643498.html

Ligger en del andre såkalte trick-videoer på youtube også for de som er interessert, om de er autentiske eller ikke er jo ikke så lett å kunne bevise akkurat. Jeg har ikke prøvd spillet så det er jo fullt mulig at CheX har rett.

Blir nok oppklart når fullversjonen kommer! :)

Endret av wipy
Lenke til kommentar

Har selv spilt demoen en del (360), og de videone dere ser på YouTube viser bare forskjellig dribling man kan gjøre ved hjelp av vendinger og det nye animasjonssystemet. Det er ingen som har sagt at man ikke kan drible i spillet, men de har fjernet forhåndslagde finter av den typen man har på current-gen versjonen, de som tas med høyre spaken.

Lenke til kommentar

Spilte nettopp FIFA07 demoen. å vil mildt sakt si at jeg ble skuffa. Men nå skal det sies at jeg bare elsker PES for alt det er verdt.. (gleder meg til PES6)

Jeg syns hele spill opplevelsen er mye mye bedre i PES generelt. blant annet fordi det er rett å slett ingen ting feil med det spillet.. Mens i FIFA er de ganske mange iritasjonsmomenter! Det er da min mening :)

Lenke til kommentar

Men.. Du kan jo ikke si at FIFA er møkk da.. Singleplayeren på FIFA er sååå mye bedre enn det er på PES f.eks. Det kan være en av grunnene til at jeg kanksje skal kjøpe begge. Og gameplayet til FIFA er greit ( bortsett fra noen småting:p ) , men når jeg spilte PES 5 fikk jeg mer fotball følelse enn det jeg noen gang har fått på andre fotball spill.. Bare tenk på 6eren :D:D:D GLEDER MEG:) :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt meg Fifa, grunnen er at jeg fikk følelsen av at det er morsommere og spille sammen med kamerater? Er det feil?

 

Isåfall kom meg begrunnelser for jeg vil ikke gå i fella og kjøpe et dårlig fotballspill.

 

Det som er viktig for meg er at jeg slipper å sitte i en halvtime å forklare venner som ikke har spillt det før hvordan det skal spilles.

 

MVH

Jørgen

Lenke til kommentar

Etter min mening, så vil du ikke gå i en felle akkurat.. Fordi begge spillene egentlig er ganske brae. Det med at FIFA ikke har finter lenger er veldig skuffende, men som jeg sa.. Så synes jeg at singleplayeren til FIFA er 2x kulere enn det er på PES, så tror du vil like begge spillene, men PES har mye kulere gameplay da.. Så hvis du bare skal spille med venner, så er det best å kjøpe PES ;)

 

 

Mvh PerrY

Lenke til kommentar
Etter min mening, så vil du ikke gå i en felle akkurat.. Fordi begge spillene egentlig er ganske brae. Det med at FIFA ikke har finter lenger er veldig skuffende, men som jeg sa.. Så synes jeg at singleplayeren til FIFA er 2x kulere enn det er på PES, så tror du vil like begge spillene, men PES har mye kulere gameplay da.. Så hvis du bare skal spille med venner, så er det best å kjøpe PES ;)

 

 

Mvh PerrY

7131310[/snapback]

 

 

fifa suger, pes er best

fifa eier ikke spillbarhet, pes ER spillbarhet

gameplay er det viktigste i et fotball, derfor SUGER FIFA SPILLENE, SPES FIFA 07

Lenke til kommentar
Etter min mening, så vil du ikke gå i en felle akkurat.. Fordi begge spillene egentlig er ganske brae. Det med at FIFA ikke har finter lenger er veldig skuffende, men som jeg sa.. Så synes jeg at singleplayeren til FIFA er 2x kulere enn det er på PES, så tror du vil like begge spillene, men PES har mye kulere gameplay da.. Så hvis du bare skal spille med venner, så er det best å kjøpe PES ;)

 

 

Mvh PerrY

7131310[/snapback]

 

Hva mener du med at singleplayer er kulest på fifa men at PES har mye kulere gameplay? Er det ikke gameplay som gjør at det ene er bedre enn det andre da ?

Mulig jeg er alene om å ikke skjønne hva du mener, forklar er du snill! :)

Lenke til kommentar

Hmm.. Har nå bestilt Fifa, så får jeg bare se. Tror det er lettere å sette seg ned med venner man ikke har spilt med før, pluss at det virker som at en som ikke har spilt før faktisk kan klare og vinne en kamp mot en som har spilt flere ganger, sånt er ihvertfall viktig for meg. For da jeg skal spille med venner som ikke har spilt det før er det ikke morsomt å vinne hver eneste kamp. =/

 

Men men, nå er jeg vel kanskje litt arcade fan da, siden fotball ikke er noe jeg bryr meg om så mye. Jeg syntes ihvertfall demoen var morsom å spille med venner.

Lenke til kommentar
Etter min mening, så vil du ikke gå i en felle akkurat.. Fordi begge spillene egentlig er ganske brae. Det med at FIFA ikke har finter lenger er veldig skuffende, men som jeg sa.. Så synes jeg at singleplayeren til FIFA er 2x kulere enn det er på PES, så tror du vil like begge spillene, men PES har mye kulere gameplay da.. Så hvis du bare skal spille med venner, så er det best å kjøpe PES ;)

 

 

Mvh PerrY

7131310[/snapback]

 

Hva mener du med at singleplayer er kulest på fifa men at PES har mye kulere gameplay? Er det ikke gameplay som gjør at det ene er bedre enn det andre da ?

Mulig jeg er alene om å ikke skjønne hva du mener, forklar er du snill! :)

7139466[/snapback]

 

 

Jeg mener... På singleplayeren til FIFA er det masse sånn karriere modus og sånn at du skal være trener og masse kult. ( Kjøpe spillere, komme seg opp i ligaer osv.. ) mens i PES er det bare en svett liten turnering:P MEN kan hende at det nye FIFA 07 ( som er ute på markedet ) ikke har en like bra singleplayer som før pga at de bare har 6 ligaer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...