Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ting å gjøre på første date!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg pleier å dra jenter med opp på rommet mitt, servere de en grandi og se på film. Liker de meg ikke da, så er det greit, lite vits i å gjøre seg til på date for at de skal like deg.

 

Om det er vinter får jeg de med meg i skitrekket først, så avslutter vi dagen med film og grandi. Om hun ikke er så god på ski/snowboard/whateva så skal du se at hun kjører inn i deg hele fokkings tiden, noe som gir dere gode muligheter til å klemme og ta litt på hverandre. Hvis ikke, så får du gjøre det etterpå mens dere ser på film.

 

Jeg har aldri hatt problemer med å få meg jenter, bare så det er sagt.

Endret av Jør2
Lenke til kommentar

Enig med SteffyBoy, man skal ikke ta den helt ut første gangen man er alene sammen. Altså, du utleverer ikke deg selv 100% første gangen. Ikke nødvendigvis fordi du har noen fæle uvaner eller hemmeligheter som den andre personen kommer til å hate, men fordi det kan virke litt overveldende å få hele pakka i fanget de første gangene man møter noen. Man skal jo bli bedre kjent over tid.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte akkurat det samme som SteffyBoy. Når du først møter en person du vil at skal like deg, viser du ikke fram alle dine verste sider med en gang. De kan komme litt ettersom dere blir kjent. Førsteinntrykk er viktig! Bare forestill deg å møte en jente med mange dårlige sider og få gode sider. Nå kjenner jeg ikke deg, men jeg antar at du neppe hadde brukt mer tid på henne. Hun kunne, selvfølgelig, ha hatt mange gode sider som du ville ha oppdaget med tiden, men et førsteinntrykk med mange dårlige sider oppfordrer ikke akkurat til å finne mer ut av det. Man kan godt oppføre seg naturlig uten å vise sine verre sider, men det man ikke bør gjøre er å forsøke å tilegne seg andre gode sider som ikke er naturlig for en selv. Da blir det gjerne falskt.

Lenke til kommentar
Noen som har noen forslag til ting det går ann å gjøre på første date?  Syns d blir litt rart å invitere jenta hjem til meg for å se film e.l.  Blir bare rart første date liksom :p eller?

 

Edit:  Bør vel også sies at jeg kjenner a faktisk ganske godt, og vil bare at det skal bli noe mer.  Vi har aldri vært hjemme hos hverandre elns, men snakket veldig mye sammen.  16 år btw ;)

7062167[/snapback]

 

 

Anbefaler kino hvis man vil unngå pinlig stillhet :D Selv tok jeg med meg kjæresten min opp på hytta (før vi ble sammen) sammen med famileien min, og det var veeeldig koselig :blush: Og med det mener jeg ikke av med klærne og KJØR PÅ men kortspill, snø, sol og pilking gjorde underverker :)

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...