Gå til innhold

Norsk nettsted for vevsutvikling - tanker og ideer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir vel bare å lage to felt. Et som du kan legge til alle kategoriene en artikkel tilhører (ManyToMany), og så ha et felt som bestemmer hovedkategorien (OneToOne) ?

Skrevet

Da riskerer dere å få en veldig rotete side dersom artikkelen skal legges i alle kategoriene den teoretisk kan tilhøre. (dersom jeg forstod riktig)

En hovedkategori med tags for indeksering og søking er nok mye smartere

Skrevet

Vi kan jo ha flere kategorier, også velge en som er vitktigst!

fra spøk til revolver: Så lenge vi holder tunga i rett munn ser jeg på det som best å ha én kategori, og et annet felt med søkeord (som også kommer med som en meta-tag) Å lage en flott algoritme for automatisk valg av ord blir ikke funksjonelt utifra arbeidsmengden for å få det til å fungere. Skal folk søke grundigere, får de snakke med google.

Gjest Slettet-8fx0y6VV
Skrevet (endret)

Hvordan er stemningen for en sprint ( http://en.wikipedia.org/wiki/Hackathon ) neste helg, nærmere bestemt lørdag? Det hadde vært fint om vi hadde fått samlet en liten gjeng på IRC og kodet konstant i noen timer slik at vi hadde nærmet oss et "ferdig" produkt.

Edit: for min egen del så har jeg kun muligheten til å være med neste helg og helgen etter der, så forsvinner jeg 3 uker ut på bondelandet i USA uten pc.

Det er vell kanskje også mulig å arrangere dette på en uke dag? For meg så passer det alle dager frem til 18. desember.

Espen

Endret av rapt0r
Skrevet (endret)

Jess, hadde vært kos å kunne lansere siden etter nyttår, da! Det mener i hvertfall jeg :)

Edit: For å svare på spørsmålet til Espen, må jeg nesten se an om jeg kan.. Mulig jeg blir opptatt hele helgen, men dette finner jeg fort ut i løpet av uken. Også kommer det an på hvor mye jeg kan bidra til backend-delen, er ikke helt stø på Django enda.. Men frontend kan jeg helt klart bidra med en del, må bare se om jeg i det hele tatt har anledning i helgen.

Endret av Jesper Karsrud
Skrevet

codefest høres bra ut det, enten fredag eller lørdag, eller torsdag. For min del passer torsdag og fredag best, og helst litt tidlig på dagen, kan tenkes jeg skal ut på lørdag - siden jeg ikke har noe liv :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...