Gå til innhold

TEST: Asus M2N32-SLI Deluxe WiFi Edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Masse tull*

7062891[/snapback]

Hva med å lære seg å holde seg til ètt skriftsmål, og lære seg grammatikk?

 

Til Tester: Super test :thumbup:

7067247[/snapback]

 

Eg påpekte bare at det mangla ein overklokking del

Pritorian hadde gjort ein feil og retta opp i dette :thumbup:

 

Og at du ikkje er intressert i overklokking men bryr deg meir om grammatikk er ikkje min feil :tease:

Lenke til kommentar
Grei test raskt ute som vanlig  :innocent:

7062378[/snapback]

 

Raskt ute? Jeg har hatt kortet liggende under sengen på datarommet siden i sommer ... Har enda ikke klart å somle meg til å kjøpe ram + cpu, så ... det blir liggende litt til.. :)

 

Dog, en noe tynn test som så mange har sagt før meg.

 

Og, bare for å være slem mot dere andre her inne, jeg betalte 400 kr for kortet :D (en kamerat vant det på assembly, og gadd ikke ta det med hjem, så jeg kjøpte det av han der)

:ph34r:

Lenke til kommentar
Teroedni: Jeg vet hva du spurte etter, men du kunne i hvert fall ha lest over innlegget ditt før du postet.

Og jo, jeg interiserer meg for overklokking.

Men nok om det :)

 

Bra dere får testet hovedkort nå, lenge siden syns jeg. :)

7069538[/snapback]

 

Den som kaster stein i glasshus....

 

Interesserer, ikke interiserer :tease:

 

Uansett, siden dere sammenligner med K9N Platinum, har dere mest sannsynelig testet det også. Når kommer den testen?

Lenke til kommentar

Grei test, ser ut som ett veldig bra kort.

MEn vil klage/sutre litt jeg og:

Det som skuffer mest med denne testen er att dere ser ut til å ha valgt ett ATi kort til testing (vil kalle det en liten blemme). Etter hva jeg har forstått er en viktig fordel med nForce 590 brikkesettet i forhold til 570 att 590 klokker PCI-E bussen litt opp ved bruk av nVidia skjermkort, ellers er det kanskje noen ekstra porter men de er veldig like.

Når dere da ikke klarer å få med dette elementet i testen av ytelse, er det ikke rart vi ser att ytelsen blir lik (Det er som sagt minimale forskjeller), og argumentet med att det ikke yter bedre enn MSI kortet er jo også muligens feil.

Lenke til kommentar
ATI chipset?

har bestemt for å aldri kjøpe nvidia igjen, ikke etter at de har slutta med nye drivere til nforce 2.

jeg vet at det er gammelt, men de må da kunne vise litt respekt for de som har kjøpt produktene dems.

7071444[/snapback]

 

Helt enig. Har et nforce2 system selv med en ekstremt overklokket XP-mobile prosessor og denne er helt på høyde med dagens prosessorer, syns det da er rimelig dårlig at jeg ikke kan få oppdateringer til hovedkortet. Fins alltid rom for forbedringer, ihvertfall på et hovedkort med minnekontrolleren onboard.

 

Men betyr ikke at jeg vil boikotte dem dog.

Endret av Revox
Lenke til kommentar
kortet er helt uaktuelt for meg.

 

det som trekker ned er

-for få sataporter (de må komme seg over 10)

-plassering av strømkontakten er helt idiotisk synes jeg.

-kan vel ikke bruke 2 stk radeon kort med dette?

og hva er greia med minnesporene over cpu?

7062684[/snapback]

 

jeg har hadd dette kortet samt en fx-62 prossesor og har ikke merket noen også plasseringene av p4 kontakten syns jeg var helt greit med hensyn til å få samlet alle kablene i en bumt hele veien ned til bunn.. har ikke opplevd stor usatiliteter.. likker sånn ca på 30-40 grader med vann... og men Ai booster cloka jeg cpu'n til drøye 15 ghz.. så kortet er av toppklasse.. :thumbup:

Lenke til kommentar
(...) men Ai booster cloka jeg cpu'n til drøye 15 ghz..  så kortet er av toppklasse..  :thumbup:

7091560[/snapback]

 

Du er enten ekstremt 1337, har lett for å skrive feil, eller bommer litt når du skal dra en imponerende løgn. :)

 

 

PatrickM:

Trodde du var tørrlagt MSN-logg-poster og, jeg :p.

 

Btw:

Eid, Boy!

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

15ghz, ja, jeg og kjehaako tror på deg. :roll:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Boy (Patrick ^^) says (21:58):

https://prisguiden.no/product.php?productId=45393

Se på stock

Boy (Patrick ^^) says (21:59):

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=647063&st=20 Så leser du nederste linje i siste post her

Boy (Patrick ^^) says (22:00):

Sjekk da^^

NÅ!"

Kjetil says (22:00):

HAHAHAHH!

LOOOOOOOLLLL111!11on1oenoneoeelevenhundrer1337.lol

:p

Boy (Patrick ^^) says (22:01):

Ikke faen om den er oppi 15ghz med AI BOOSTER!

Hadde ikke fått det til med N2O engang, ikke engang stoolman får til det.

Kjetil says (22:01):

Ikke faen om den er oppi 15Ghz UANSETT FFS

:!:

Boy (Patrick ^^) says (22:01):

15ghz :lol:

 

 

Så poster du FØR meg kjehaako? :cry:

 

 

For å holde meg litt på matta: Hvis jeg satser på AM2 kommer jeg til å gå for dette kortet, nesten helt sikkert. (Tenk hvilke mirakler jeg kan utrette, 20ghz klassen?)

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
(...) men Ai booster cloka jeg cpu'n til drøye 15 ghz..  så kortet er av toppklasse..  :thumbup:

7091560[/snapback]

 

Du er enten ekstremt 1337, har lett for å skrive feil, eller bommer litt når du skal dra en imponerende løgn. :)

 

 

PatrickM:

Trodde du var tørrlagt MSN-logg-poster og, jeg :p.

 

Btw:

Eid, Boy!

7092030[/snapback]

va vett gentli du hva cpuen klarer eller ikke? ai booster cloker til det maximun i 5 sec før den slipper den ned på vanlig hastighet igjen.. og jeg så med mine egene øyner va det sto på den skjermen...

Lenke til kommentar

Klokket du den opp i 13,37ghz stabilt da eller?

:green:

 

 

Om du lærer deg litt tegnsetting og STOR bokstav etter . så kan jeg og Kjetil begynne å vurdere å lese det du skriver.

 

 

Fy fadern, jeg har lyst til å lage ny tråd hvor jeg referer til deg, og sier at jeg brukte ClockGen til å justere PCI-bussen opp til 500mhz, bare synd at det varte ca. et tusendedels sekund.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Klokket du den opp i 13,37ghz stabilt da eller?

:green:

 

 

Om du lærer deg litt tegnsetting og STOR bokstav etter . så kan jeg og Kjetil begynne å vurdere å lese det du skriver.

 

 

Fy fadern, jeg har lyst til å lage ny tråd hvor jeg referer til deg, og sier at jeg brukte ClockGen til å justere PCI-bussen opp til 500mhz, bare synd at det varte ca. et tusendedels sekund.

7096564[/snapback]

har du noen gang prøvd Ai booster??

Lenke til kommentar
Hm, du har ikke screen av mirakelet, vel?

 

Tøft at jeg har Asus-kort og kan bruke AI Booster, kan vel fint slå den offisielle rekorden med Opteronen min da. Og sikkert med stock-kjøler også.  :woot:

7096651[/snapback]

ja det har jeg :)bilde.. jeg var litt uheldig jeg screena bilde mens den var på vei opp... men håper du trur meg nå..

Endret av Arne_set
Lenke til kommentar
Hm, du har ikke screen av mirakelet, vel?

 

Tøft at jeg har Asus-kort og kan bruke AI Booster, kan vel fint slå den offisielle rekorden med Opteronen min da. Og sikkert med stock-kjøler også.  :woot:

7096651[/snapback]

ja det har jeg :)bilde.. jeg var litt uheldig jeg screena bilde mens den var på vei opp... men håper du trur meg nå..

7096772[/snapback]

 

Heh, det var jo ganske mange artige verdier på det screenshotet der...

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...