Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+312
Skrevet

akkuratt nå er det 0 biletter tror jeg... men etterhvert er det en del som returnerer de og da kan du få kjøpt... bare å ha tolmodighet

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eg står i kø nå, og det går nedover, kva skjer viss det er min tur?

Du får du mulighet til å kjøpe billetter. :roll:

Den muligheten har du i 72 (?) timer, eller til du har kjøpt.

Skrevet (endret)

eg nr. 326 akkurat nå.... for håpe på at eg får billett då...

Edit: Så håpa eg at eg får set ektrem kjøling o g ektrem klokking :dribble:

Endret av tharshan
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Kommer jo flere billetter hele tia da. Du kommer jo bare inn når det er ledige billetter.

Skrevet

Debuterer i år.. hvor er det bra å sitte.. da tenker jeg på ikke så me støy og det går an å legge seg å sove.. eller finnes det ikke slike plasser?

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Debuterer i år.. hvor er det bra å sitte.. da tenker jeg på ikke så me støy og det går an å legge seg å sove.. eller finnes det ikke slike plasser?

7581049[/snapback]

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7576343

7581100[/snapback]

skal du ha så lite støy som mulig, så burde du sette deg så lang unna scenen som mulig, men passå at du ikke havner på kantene, der kan det bli veldig kaldt når de lufter skipet...

Skrevet
Er det nokon som veit om det går TG buss frå/gjennom Stryn?

7581203[/snapback]

Oslo-bussen er det eneste alternativet jeg har funnet, det er vanlig buss da. Men å få til en buss som går gjennom enkelte steder på vestlandet, hadde absolutt vært kos. Ta det opp på TG-forumet.

Skrevet
Noen som vet om buss fra stavanger-området?

7581547[/snapback]

Tror det har gått tg-buss derfra før, men vet ikke hvor det går fra i år. Går jo Tog til Oslo da, tipper det er det letteste

Skrevet
Ja, tenker på minipris (199,-) til Oslo for så å gå over til Hamar toget.. men får se..

7585014[/snapback]

Du får hele turen frå Stavanger til Hamar for kr 199 ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...