Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyfaen jeg skal ta tog fra Trondheim klokka 0540, men har ikke sjangs på noe søvn, om jeg ikke får sove på toget så sliter jeg kraftig!

Ikke artig å komme trøtt på TG

Skrevet (endret)
Er da ikke noe galt med Maxtor-harddisker. Har flere selv, fungerer aldeles utmerket :)

8304550[/snapback]

Har selv bare dårlig erfaring med Maxtor.

Den første dien så synes jeg jo harddisken gikk greit og ingenting å klage over. Men så begynnte den å miste informasjon.

Og flere ganger måtte disken "rapreres", og tilslutt (etter 1 år) så sa den bare takk og farvel. Fikk ny disk, og jeg ble sjokkert over hvor MYE raskere og mer stillegående den var.

En gang maxtor, aldri igjen. :innocent:

Jaja, nå er alt utenom PCen pakket ned, så da sier jeg takk og farvel, og så ses vi vel på TG, senere på dagen. :thumbup:

Endret av andrull
Skrevet
Ikke artig å komme trøtt på TG

8304665[/snapback]

Jeg døgna natt til TG i fjor, men jeg var så jævlig gira at jeg ikke fikk sova no særlig før 2. natta ^^,

Blir vel samma i år, I guess. (:

Skrevet

Jess, da lider jeg også av TG-forbannelsen.... Maskinen nektet plutselig å funke i sta :p

Regner med å få ordnet det når jeg har plassert meg i skipet :) Hvis noen skulle føle for å komme bort å hjelpe, så finnes jeg på rad 26 sete 49 :)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Oooh, den er kjip. :green:

Var utfor noe sånt i fjor jeg også. Idet jeg setter ned pc'n når jeg tar den ut av bilen, for å gå på toget, hører jeg noe skramle inni. Da tenkte jeg med en gang at skjermkortet, CPU-vifte eller noe sånt var knekt av. Vi måtte rekke toget så rakk ikke å åpne å se, men fy faen, jeg var nervøs på toget. Trodde at jeg måtte sitte pc-løs hele TG!

Men heldigvis var alt bra, var nok bare noe grus under kabinettet som jeg hørte. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...